Nesusipratimai dėl rinkliavos už automobilių stovėjimą centrinėje miesto dalyje pakeitimų nesibaigia. Pastaruoju metu daugiausia jų kyla dėl mokesčio už leidimus. Klaipėdiečiai pavedimuose nurodo ne visą reikiamą informaciją.
Išdavė 700 leidimų
Klaipėdos savivaldybės Licencijų, leidimų ir vartotojų teisių apsaugos skyriaus vedėja Zita Žižytė tvirtino, kad jau yra išduota 700 leidimų gyventojams ir įmonėms.
Dar tiek savivaldybė yra gavusi prašymų. Z. Žižytė pabrėžė, kad juos stengiamasi išduoti laiku. Pasak vedėjos, pastaruoju metu daugiausia problemų kyla dėl mokesčio už lengvatinius leidimus sumokėjimo.
„Prašyčiau tiek gyventojų, tiek įmonių, kurie pateikė paraiškas leidimui gauti, nedelstų ir iš karto susimokėtų rinkliavą. Mokėjimas turi būti atliktas asmens, kuris pateikė paraišką vardu. Jei leidimą nori gauti įmonė, tai įmonės, o ne jos direktoriaus vardu“, – atkreipė dėmesį vedėja.
Anot jos, priešingu atveju yra nematoma, ar susimokėta už leidimą. Kyla trukdžių dėl jo išdavimo.
Galios ir senas leidimas
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus teigimu, dabar yra pereinamasis prie naujos rinkliavos tvarkos laikotarpis.
Savivaldybė viešajai įstaigai „Klaipėdos keleivinis transportas“ nurodė, kad iki balandžio 1 dienos nebūtų baudžiami vairuotojai, kurie nespėjo išsiimti naujo leidimo, bet turi praėjusių metų. Iki minėtos datos turi būti patobulinta naujoji tvarka.
„Mes ir anksčiau vadovavomės tokiais principais. Suprantame, kad 1 tūkst. 400 leidimų negalima išduoti per mėnesį. Yra pereinamasis laikotarpis“, – tvirtino viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.
Vadovas tvirtino, kad galioja ir anksčiau skelbta tvarka, kad rinkliavos už automobilių stovėjimą kiemuose nesusimokėję klaipėdiečiai sausį ir vasarį nebus baudžiami. Nuobaudos bus skiriamos nuo kovo.
Prašo pažymėti mašinas
Anot vadovo, vykdant kontrolę, daugiau problemų kyla dėl transporto priemonių, kurių savininkai – gyventojai ar verslo subjektai – anksčiau neturėjo teisės gauti lengvatinį leidimą automobiliams statyti.
„Jie pateikia paraišką leidimui gauti, susimoka rinkliavą, o mašinos niekaip nepažymi. Kontrolierius nežino, kad procedūra leidimui gauti pradėta ir fiksuoja pažeidimą“, – pasakojo vadovas.
G.Neniškis patarė ant lango palikti paraiškos kopiją arba kvitą, kuris informuoja apie sumokėtą rinkliavą. Tada kiltų mažiau nesusipratimų.
Kontrolieriai dabar didžiausią dėmesį skiria įžūliems vairuotojams, kurie savo mašinas palieka šalia vadinamųjų mėlynųjų zonų: aikštelių prie buvusio tabako fabriko, Jono kalnelio, Daržų gatvėje prie buvusios Vydūno mokyklos, Pilies gatvėje ir kitų. Čia už du litus gali mašiną palikti keturias valandas.
„Kai kurie vairuotojai mašinas tokiose vietose bando palikti ant ribos, kad nereikėtų mokėti rinkliavos. Būna, kad dalis mašinos yra aikštelėje, o kitas už jos ribos. Į tokius vairuotojus žiūrėsime griežtai“, – teigė G.Neniškis.
Pasak vadovo, problemų kyla ir dėl vadinamosios užmaršumo rinkliavos. Pervesdami ją vairuotojai pamiršta nurodyti mašinos valstybinį numerį.
„Be numerio sudėtinga nustatyti už ką susimokėta ir nesvarbu, kad yra nurodytas asmens kodas. Kai kuriais atvejais nėra parašytas net jis. Dėl to vairuotojams gali kilti problemų“, – teigė direktorius.
Naujausi komentarai