„Primename, kad Jūs neatsiskaitėte už suteiktas paslaugas ir šiuo metu esate skolingas….Lt. Prašome sumokėti susidariusį įsiskolinimą, bei (jei buvo išduota) grąžinti Jums perduotą bendrovės įrangą arba kompensuoti jos vertę.“
Tokius laiškus su grąsinimais išieškoti skolą savo buvusiems klientais išsiuntinėjo kabelinės televizijos paslaugas teikianti UAB "Viginta", žinoma, kaip VDNET.
Tokių raštų reikalaujančių susimokėti įmonė išsiuntė šimtus. Skola yra skola ir ją reikia mokėti, pasakys bet kuris vartotojas. Tačiau šiuo atveju viskas yra kiek kitaip.
Paslaugų atsisakė telefonu ir pakeitė tiekėją
„Prieš trejus sutartį su UAB "Viginta" (Tuo metu naudojamas vardas VILSAT, vėliau virtęs VDNET) nutraukiau paskambinęs telefonu. Jie kažką turėjo perkoduoti ir daugiau, kaip mėnesį netransliavo nei vienos programos. Skambinau kasdien į bendrovę ir prašiau atsiųsti meistrus. Tačiau atsiliepusi operatorė kasdien žadėdavo, kad meistras atvyks kitą dieną. Vėliau paaiškėjo, kad ji melavo, nes meistrai niekur nevykdavo. Vyko tie nelemtieji perkodavimo darbai“, – nevartok.lt pasakojo grasinantį laišką gavęs vilnietis.
Tuo pat metu gyventojai savo pašto dėžutėse rado pasiūlymus tapti „C gates“ klientais. Daugiau, kaip mėnesį TV programų negalėję stebėti dalis vilniečių šia paslauga pasinaudojo.
Medžioti klientus ėmė įsigijęs konkurentą
Trejus metus trunkantį ramybė baigėsi, kai „C gates“ kompaniją įsigijo VDNET. Tada nuspręsta buvusius klientus „nuskausminti“ finansiškai reikalaujant susimokėti skolas, kurios susidarė prieš kelerius metus, kai buvo sutrikęs kabelinės TV paslaugos tiekimas. Būtent tuo metu gyventojai nematydami nei vienos programos mąsiškai perbėgo pas kitą paslaugos teikėją.
Kreditų kontrolės vadybininkas Vytautas Grigaliūnas teigė, kad geriau susimokėti tiek, kiek nurodyta įspejimuose, kitaip ta suma gali išaugti.
Vadybininkas pripažino, žinantis, kad prieš kelerius metus vyko tam tikri darbai ir žmonės ilgą laiką negalėjo matyti nei vienos programos. Anot Vytauto Grigaliūno, sutartis reikėjo nutraukti raštu, esą paslaugos atsisakymas telefonu nieko nereiškia.
Ieško naujų būdų kaip pasipelnyti
Tačiau tai dar ne viskas. VDNET ieško naujų būdų, kaip pasipelnyti klientų sąskaita.
Šiuo metu skaitmeninius imtuvus įsigyję „C Gates“ abonentai juos galės ilgam pamiršti – VDNET ketina užkoduoti skaitmeninę TV ir pardavinėti specialias korteles. „Norėdami matyti skaitmeninę TV turėsite pirkti kortelę. Pasikeis ir mokesčiais už siūlomas programas. Jūs gi pasirašėte sutartį dėl kabelinės TV, o ne skaitmeninės“, – sarkastiškai telefonu dėstė VDNET operatorė.
Nevartok.lt duomenimis konkurentai akylai stebi ar bus priimtas šis nepopuliarus VDNET sprendimas. „VDNET nupirkdama „C Gates“ paveldėjo daug abonentų. Jeigu tvarka bus pakeista, žmonės ieškos kitų tiekėjų. Visų pirmą klientus perims "Teo" ir "Viasat". Pastarieji gal būt dovanos net įrangą“, – nevartok.lt teigė analogiškas paslaugas teikiančios bendrovės vadovas.
„Omnitel“ planas „asmeninis“ iki šiol atsimenamas, kaip didžiausia verslo nesėkmė. Norą greit pasipelnyti vartotojai iššifruoja. Ar VDNET to nesupranta?“, – vertindamas bręstančias permainas ironizavo žinomos kompanijos direktorius.
Naujausi komentarai