Esu sąžiningas mokesčių mokėtojas. Tad ir už komunalines paslaugas stengiuosi atsiskaityti bent iki mėnesio 15 d. Deja, to nepavyksta padaryti, nes "Kauno energijos" sąskaitų sulaukiu 25–29 d.
Iš aštuonių paslaugų teikėjų dauguma atsiųnčia sąskaitas nuo 5 iki 12 mėnesio dienos. Nusibodo, kad "Kauno energijos" sąskaitos nuolat vėluoja, todėl dar kovą parašiau elektroninį laišką šios įmonės administracijai. Vietoj atsakymo gavau pranešimą, kad mano laiškas persiųstas laiškų pristatymo firmai. Parašiau Kauno miesto savivaldybei – gavau pranešimą, kad mano laiškas gautas, ir tyla.
Rašoma, kad galima gauti sąskaitas ir elektroniniu būdu, bet reikia visai dienai atsiprašyti iš darbovietės ir važiuoti į "Kauno energiją". Tektų vykti į miesto pakraštį sudaryti kažkokios dar vienos sutarties. Tiesiog vargo vakarienė. Yra nurodytas ir telefono numeris, kuriuo galima skambinti. Pabandžiau paskambinti. Man paaiškino, kad blogai dirba paštininkai. Tarsi aš tą bendrovę būčiau samdęs!
O juk kaip paprasta sužinoti, kiek turiu mokėti "Kauno vandenims" ar būsto administravimo tarnyboms. Pakanka internete įrašyti savo adresą, knygelės numerį – ir sąskaita prieš akis. "Kauno energijos" čia nerasi. Gal ši įmonė yra ypatingų paslapčių sergėtoja? Sėdžiu ir galvoju, kaip įsiūlyti pinigus "Kauno energijai".
Naujausi komentarai