Paprastai krepšinio šalimi vadinamoje Lietuvoje pasaulio futbolo čempionatas taip pat paliko savo pėdsaką. Mėnesį laiko futbolo ritmu gyveno ne tik sporto aistruoliai, bet ir verslininkai.
Pasaulio futbolo čempionatas visą mėnesį kaitino aistras ir Lietuvoje. Jį atidžiai sekė svajonių išsipildymu vakarykštes finalines rungtynes vadinančių mūsų šalyje įsikūrusių vokiečių bendruomenė ir praturtėti iš intuicijos bandantys sirgaliai.
„Aš jau 15 metų gyvenu Lietuvoje ir galvoju, kodėl mane tas futbolas taip sujaudino. Vis tiek aš ten augęs esu ir, matyt, pas mane tai kraujyje yra. Aš nesu didelis futbolininkas, bet žiūrėti vis tiek malonu, smagu, o kai Vokietija laimi, dar geriau“, – sakė Lietuvoje gyvenantis vokietis Frankas Kulikauskas.
„Statė įvairiomis sumomis – nuo pačių mažiausių iki pačių didžiausių. Taip pat laimėjimai siekė nuo pačių mažiausių iki pačių didžiausių. Buvo ir tūkstančio litų laimėjimas, ir dviejų tūkstančių. Per finalą 90 procentų stačiusiųjų tikėjo Vokietijos pergale“, – pasakojo lažybų bendrovės „TOP sport“ atstovė Agnė Taraškevičiūtė.
Atgijusiu lietuvių susidomėjimu futbolu patenkinti ir verslininkai. Nors statistiniai duomenys apie tai, kiek pasaulio čempionatas pakylėjo verslo rodiklius, pasirodys tik kito mėnesio antroje pusėje, viešojo maitinimo įstaigos ir futbolo peržiūrų viešose erdvėse rengėjai rankomis trina jau dabar.
„Labai jautė sujudimą lauko kavinės, barai – labiausiai tie, kurie buvo pasiruošę varžyboms, t.y., turėjo didelius ekranus, [...] buvo pasiruošę ir maistą, galėjo alų greičiau pilstyti ir aptarnauti daugiau žmonių. Tada tikrai tas labai jautėsi“, – teigė Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.
„Per finalą buvo rekordinis žiūrovų skaičius – 6–7 tūkst. žmonių. Per pusfinalius vidutiniškai susirinko 5–6 tūkst. Šiaip visas projektas, nepaisant blogų orų, surinko apie 40 tūkst. žmonių per visą čempionatą“, – sako futbolo sirgalių zonos sumanytojas Linas Zareckas.
Skaičiuojama, kad mėnesį trukusią futbolo fiestą Brazilijoje stebėjo maždaug pusė visų pasaulio gyventojų. Lietuvoje visos rungtynės prie televizorių ekranų prilipdė beveik 2 mln. gyventojų, o vien vakarykštį vokiečių triumfą žiūrėjo apie 11 proc. lietuvių.
Naujausi komentarai