Iškelti 41 "Air France" lėktuvo keleivio palaikai (papildyta) Pereiti į pagrindinį turinį

Iškelti 41 "Air France" lėktuvo keleivio palaikai (papildyta)

2009-06-10 10:32
Iškelti 41 "Air France" lėktuvo keleivio palaikai (papildyta)
Iškelti 41 "Air France" lėktuvo keleivio palaikai (papildyta) / Redakcijos archyvo nuotr.

Tarptautinės jūrų ir oro pajėgos pajėgos, vykdančios sudužusio „Air France“ lėktuvo paieškas, pranešė, kad iš viso iš vandenyno iškelti 41 keleivio palaikai. Pirmosios rastos aukos jau atgabentos atpažinti į Recifės miestą. Į Brazilijos Fernando de Noronhos salas taip pat plukdoma rasta didelė lėktuvo uodegos dalis.

Šeštadienio rytą brazilai Atlanto vandenyne aptiko ir ištraukė dviejų mįslingai sudužusio „Air France“ lėktuvo keleivių kūnus bei nuolaužų. Sekmadienio popietę buvo iškelti dar trijų žuvusiųjų palaikai. Vakare buvo skaičiuojama jau 16 ištrauktų aukų. Antradienio vakarą šis skaičius išaugo iki 41.

Aukų tapatybė kol kas nenustatyta, skelbiama tik tai, kad sekmadienį rasti keturių vyrų ir keturių moterų palaikai. Taip pat pranešama apie rastus "šimtus" lėktuvui priklausiusių objektų nuo nuolaužų iki asmeninių keleivių daiktų. Priduriama, kad nuo šiol informacija apie juos bei rastų kūnų būklę bus pranešama tik aukų artimiesiems siekiant išvengti spėlionių ir nereikalingų diskusijų.

Paneigtas pranešimas, kad brazilų paieškos teritorijoje buvo ištraukta lėktuvo kėdė ir joje prisisegusio keleivio kūnas. Tačiau nėra abejonių, kad tai - „Airbus a330” skridęs asmuo, mat kartu buvo rasta ir keleivio bilietas bei įsodinimo į lėktuvą kortelė. Netoliese buvo rastas ir rankinis bagažas, kuriame aptikti keleivio asmens dokumentai.

"Air France" 447-ojo reiso lėktuvas, kuriame buvo 228 žmonės, nukrito į Atlanto vandenyną pirmadienį , paryčiais, skrisdamas iš Rio de Žaneiro į Paryžių. Paieškas vykdančios oro ir jūrų pajėgos jau anksčiau yra pareiškusios, kad išlikusių gyvų žmonių rasti nebesitikima. Be to, teritorijoje pastebėti būriai ryklių.

Diskusijas sukėlė paviešintas faktas, kad prieš dingdamas iš radarų, per 5 minutes lėktuvas atsiuntė net 24 pranešimus apie įvairius gedimus. Viena žinutė pranešė, kad orlaivio autopilotas neveikia. Kol kas nenustatyta, ar jis buvo išjungtas, ar apskritai sugedęs.

Spėliojama, kad lėktuvas galėjo nukristi, nes į audros sūkurį skrido per greitai arba per lėtai. Paprastai skrisdami į audrą lėktuvai greitį sumažina, bet „Air France“ galimai skrido neleistinai lėtai. Pernelyg mažą greitį pilotai galėjo pasirinkti, nes sustreikavo orlaivio elektroninės sistemos skelbusios klaidingus greičio parodymus.

“Air France” pranešė, kad likus mėnesiui iki tragedijos, dar balandžio 27 d., pradėjo programą, pagal kurią visi jos lėktuvų A330 ir A340 anemometrų matuokliai turėjo būti pradėti keisti. „Air France“ atmeta, kad nepakeistos sistemos gali tapti nelaimės priežastimi, tačiau po lėktuvo katastrofos šios programos įgyvendinimas paspartintas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra