Tai reikštų rinkos augimą 9,5 proc., palyginti su praėjusiais metais.
„GroupM“ skaičiavimais, daugiau nei pusę šios sumos susižers „Google“, „Meta“, „TikTok“ valdytoja „Byte Dance“, „Amazon.com“ ir „Alibaba“.
Prognozuoja, jog kitąmet tarptautinė reklamos rinka plėsis 7,7 proc. iki 1,1 trln. dolerių, o didžiąją dalį prieaugio gaus taip pat didžiausi JAV technologijų sektoriaus atstovai, o ne rinkodaros paslaugų teikėjai, tokie kaip kaip reklamos agentūros.
Iki kitų metų pabaigos skaitmeninė reklama generuos apie 73 proc. visų išlaidų reklamai. Šiemet šio segmento augimas turėtų siekti 12,4 proc., kitąmet – 10 procentų.
Didžiausia pasaulyje JAV reklamos rinka šiais metais augs 9 proc., ateinančiais metais – 7 proc., Europos – atitinkamai 8,3 proc. ir 7 proc., Kinijos – 13,5 proc. ir 10,3 proc., pranašauja „GroupM“.
Naujausi komentarai