Pereiti į pagrindinį turinį

Prognozė: tarptautinė reklamos rinka šiemet pirmąkart viršys trilijoną dolerių

2024-12-09 17:11
Svajūnas Laukineitis (BNS)

Pasaulinės išlaidos reklamai 2024-aisiais pirmąkart viršys 1 trln. JAV dolerių sumą, prognozuoja britų reklamos koncernui WPP priklausanti agentūra „GroupM“.

Tai reikštų rinkos augimą 9,5 proc., palyginti su praėjusiais metais.

„GroupM“ skaičiavimais, daugiau nei pusę šios sumos susižers „Google“, „Meta“, „TikTok“ valdytoja „Byte Dance“, „Amazon.com“ ir „Alibaba“.

Prognozuoja, jog kitąmet tarptautinė reklamos rinka plėsis 7,7 proc. iki 1,1 trln. dolerių, o didžiąją dalį prieaugio gaus taip pat didžiausi JAV technologijų sektoriaus atstovai, o ne rinkodaros paslaugų teikėjai, tokie kaip kaip reklamos agentūros.

Iki kitų metų pabaigos skaitmeninė reklama generuos apie 73 proc. visų išlaidų reklamai. Šiemet šio segmento augimas turėtų siekti 12,4 proc., kitąmet – 10 procentų.

Didžiausia pasaulyje JAV reklamos rinka šiais metais augs 9 proc., ateinančiais metais – 7 proc., Europos – atitinkamai 8,3 proc. ir 7 proc., Kinijos – 13,5 proc. ir 10,3 proc., pranašauja „GroupM“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų