„Boeing 737-800“ orlaivis gruodžio 29 d. skrido iš Tailando į Pietų Korėjos Muano miestą, kai leisdamasis atsitrenkė į betoninę užtvarą Muano oro uoste ir užsiliepsnojo. Žuvo 179 žmonės. Pietų Korėjos ir JAV tyrėjai vis dar aiškinasi lėktuvo sudužimo priežastį; kaip galimos problemos buvo įvardytas susidūrimas su paukščiais, sugedusi važiuoklė ir užtvara ant kilimo ir tūpimo tako.
Paskelbtoje ataskaitoje sakoma, kad buvo patikrinti abu varikliai ir „kiekviename iš jų buvo rasta“ paukščių kraujo pėdsakų ir plunksnų. „Artėdami prie kilimo ir tūpimo tako 01, pilotai pastebėjo paukščių grupę, o apsaugos kamera užfiksavo, kaip HL8088 priartėja prie paukščių grupės“, – priduriama ataskaitoje, omenyje turint lėktuvo registracijos numerį. Joje nepatikslinama, ar varikliai nustojo veikti likus kelioms akimirkoms iki nelaimės.
DNR analizė parodė, kad buvo rastos baikalinių kryklių plunksnos ir kraujas – tai migruojantys paukščiai, kurie žiemą atskrenda į Pietų Korėją iš savo veisimosi vietų Sibire. Be to, ataskaitoje taip pat patvirtinta, kad įgulos kabinos pokalbių ir skrydžio duomenų savirašiai nustojo veikti likus keturioms minutėms iki aviakatastrofos.
„Jeju Air“ lėktuvas užsiliepsnojo, kai leisdamasis susidūrė su betonine užtvara. Dėl to buvo iškelta klausimų, kodėl kilimo ir tūpimo tako gale buvo pastatyta tokio tipo užtvara. Praėjusią savaitę pareigūnai pareiškė, kad tokias betonines užtvaras šalies oro uostuose pakeis „dūžtančiomis konstrukcijomis“.
Naujausi komentarai