Pereiti į pagrindinį turinį

„Starbucks“ varžovė „Luckin Coffee“ atsiprašė dėl sukčiavimo skandalo

2020-04-06 06:28
DMN inf.

Kinijos kavinių tinklas ir didžiausias „Starbucks“ konkurentas „Luckin Coffee“ sekmadienį atsiprašė dėl to, kad vienas iš jo aukščiausių vadovų 2019 metais suklastojo duomenis apie 2,2 mlrd. juanių (310 mln. JAV dolerių) vertės pardavimus.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Pixabay nuotr.

Buvęs bendrovės vadovas Liu Jianas (Liu Dzianas) ir keli kiti darbuotojai buvo nušalinti nuo pareigų, kol bus atliekamas vidaus tyrimas, sakoma praėjusią savaitę JAV vertybinių popierių ir biržų komisijai (SEC) pateiktame pareiškime.

„Bendrovė pasilieka teisę imtis teisinių priemonių prieš įtariamus asmenis ir neketina jų ginti ar būti atlaidi“, – sakoma „Luckin Coffee“ pranešime, kuris sekmadienį buvo paskelbtas „Weibo“ – „Twitter“ analoge Kinijoje.

„Luckin Coffee“ pridūrė, kad tinklo kavinės dirbs kaip įprasta ir prisipažino besitikinti savo klientų palaikymo.

Bendrovė savo pareiškime nurodė, kad pateikė neteisingus duomenis apie 732 mln. JAV dolerių neva siekusius pardavimus praėjusių metų antrą–ketvirtą ketvirčius, padidindama juos beveik per pusę.

„Luckin Coffee“ dar nepaskelbė savo ketvirtojo ketvirčio rezultatų.

Po ketvirtadienį atskleistos informacijos, NASDAQ indekse kotiruojamos įmonės akcijos smuko daugiau kaip 70 procentų.

Kinijos kavinių tinklas, įkurtas 2017 metais, 2019 metų gegužę įspūdingai debiutavo Volstryte, per viešą akcijų platinimą (IPO) pritraukdamas 561 mln. JAV dolerių. Pirminės prekybos metu akcijos pabrango daugiau kaip 50 procentų.

Kavinių startuolio tikslas buvo nukonkuruoti „Starbucks“ Kinijoje vykdant agresyvią plėtros strategiją, pritraukiant klientus programėlėmis grindžiamu pirkimo modeliu, kuriame pirmenybė teikiama produktų išsinešimui ir pristatymo galimybėms bei gausiems mobiliesiems kuponams.

Iki 2019 metų pabaigos kavinių tinklas, kurio būstinė įsikūrusi Siamene, buvo atidaręs 4,5 tūkst kavinių žemyninėje Kinijoje ir pagal šį skaičių jau pralenkė 4,3 tūkst. kavinių turintį „Starbucks“ tinklą, o investuotojai ėmė kalbėti apie bendrovės galimybes tapti pasauline.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų