Penktadienio popietę ilgiau nei pusvalandžiui buvo sutrikusi „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalų veikla.
Dėl sutrikimo tūkstančiai klientų negalėjo išsigryninti pinigų iš „Swedbank“ bankomatų, nebuvo priimamos atsiskaitymui ir minėtojo banko mokėjimo kortelės. Maža to, dingo ryšys visuose bankų skyriuose. Tiesa, panika kilti nespėjo, o po šiek tiek ilgiau nei pusvalandį trūkusios sumaišties, banko skyrių, bankomatų ir mokėjimo kortelių veikla buvo atnaujinta.
„Dėl tinklo įrangos sutrikimų penktadienį, kovo 14 dieną, ilgiau nei pusvalandį buvo sutrikusi „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalų veikla. Šiuo metu banko klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai. Atsiprašome už nepatogumus“, - portalui diena.lt „Swedbank“ Korporatyvinių reikalų departamento Komunikacijos projektų vadovė Orinta Barkauskaitė.
Naujausi komentarai