Įžanginėje ralio dalyje lenktynininkams teko po du kartus įveikti vos 1 km 70 m ilgio greičio ruožą Elektrėnų miesto gatvėmis. B. Vanago pilotuojamas „Škoda Fabia R5“ automobilis trasoje užtruko 1 min. 48,4 sek. Tai geriausias rezultatas tarp lietuvių ir penktas bendroje visų dalyvių rikiuotėje.
„Ši diena pernelyg trumpa, kad galėtų apspręsti realų ekipažų greitį. Trasoje reikėjo trumpos sprogstamos koncentracijos. Dabar laukiame, ką mums atneš rytojus“, - po pirmų dviejų greičio ruožų nedaugžodžiavo B. Vanagas.
Bendroje ralio rikiuotėje po pirmos varžybų dienos pirmauja vienas pajėgiausių Lenkijos ekipažų - Mikolajus Marczykas su šturmanu Szymo Gospodarczyku. Už jų rikiuojasi Suomijos čempionų duetas Teemu Asunmaa ir Ville Mannisenmaki, o treti žengia taip pat lenkai Lukaszas Habajus ir Danielis Dymurski. Ketvirtojoje vietoje - daugkartinis Lenkijos ir Slovakijos čempionas Grzegorzas Grzybas su šturmanu Jakubu Wrobeliu.
Aštuntąją vietą bendrojoje įskaitoje užima Vaidotas Žala, 11-ąją - Vytautas Švedas.
B. Vanago komandos draugai Jonas Pipiras su Aisvydu Paliukėnu, vairuojantys „Ford Fiesta R2T“ automobilį, pirmauja LARC4klasėje ir užima 23-iąją vietą absoliučioje įskaitoje.
Elektrėnų ralis - tai ketvirtasis Lietuvos ralio čempionato ir šeštasis Lenkijos pirmenybių etapas. Dauguma Lenkijos lenktynininkų įpratę važiuoti ant asfalto dangos, mat ten dauguma ralio varžybų vyksta būtent tokiais keliais. Tuo metu Elektrėnų ralyje visi likę greičio ruožai drieksis žvyrkeliais, todėl čia ir spręsis lenktynių baigtis, o lietuviai trasoje turėtų užtikrinti aršią kovą.
Drauge su stipriausiais Lietuvos ir Lenkijos ralio meistrais čia varžosi Estijos ir Suomijos čempionai bei lenktynininkai iš Latvijos bei Rusijos.
Prie starto linijos stojo daugiau kaip šešios dešimtys ekipažų. Šeštadienį jų laukia likę 14 greičio ruožų, kurie Elektrėnų apylinkėmis drieksis beveik 100 km.
Naujausi komentarai