“Vaikai yra mūsų atspindys, jie kopijuoja kiekvieną įprotį, veiksmą. Jeigu mes vakarais gulime prie televizoriaus su mobiliuoju telefonu – taip elgsis ir mūsų vaikai, nes tokį pavyzdį mato. Jeigu mes valgysime tik greitą maistą ir negaminsime namie – tokius mitybos įpročius susiformuos ir mūsų vaikai“, – teigė sveikatingumo klubo „Apelsinas“ rinkodaros vadybininkė Sandra Kazlauskaitė.
„Apelsinas“ yra sveikatingumo klubas šeimai, kurio viena pagrindinių misijų – kviesti šeimas daugiau laiko praleisti kartu besirūpinant savo sveikata ir gera savijauta. Su šia mintimi klubas sutiks šv. Kalėdas ir Naujuosius metus.
Kaip teigia „Apelsino“ rinkodaros vadybininkė S. Kazlauskaitė, šeima yra visuomenės pagrindas, todėl yra būtina šiai visuomenės grupei skirti kuo daugiau kokybiško dėmesio – tik taip, anot jos, užauginsime sveiką ir sąmoningą naująją kartą: „Labai užsiėmę tėvai turi vis mažiau laiko savo vaikams, o darbas užima didesnę dalį suaugusiųjų gyvenimo. Neretai pamirštama, kad geriausiai pažinti vaiką galima per bendravimą. Filmuojant kalėdinį klipą sveikatingumo klubo darbuotojai buvo įsitikinę, kad gerai pažįsta savo vaikus: žino, kas jiems patinka, kas juos džiugina ir ko jie trokšta. Tačiau realybė pasirodė priešinga ir labai linksma – tėvų ir vaikų matomas pasaulis skiriasi – tai atsiskleidė interviu metu“, – teigė S. Kazlauskaitė.
Originaliame „Apelsinas“ vaizdo klipe linksmai atsiskleidžia, kad tėvai pasaulį mato idealesnį, nei jų vaikai. Vaikai buvo nuoširdžiai tiesmuki realistai.
„Šis vaizdo klipas yra apie kiekvieną iš mūsų – mes visi nuolat bėgantys, skubantys, kurie stengiamės suderinti darbą, šeimą ir būti idealiais tėvais. Juk kiekvienas iš mūsų savo artimiesiems norime tik geriausio“, – sakė S. Kazlauskaitė.
Naujausi komentarai