Lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ jis sakė, jog nežinia komandą gaubs nebeilgai ir netrukus bus paskelbta visa ekipos sudėtis.
Eimantas neslėpė, jog jo partneriais greičiausiai taps ne Lietuvos sportininkai.
Ir štai jokių paslapčių nebeliko – greitąjį „Stateta BRO by ESWRT“ ekipos 2022 m. gamybos „Mercedes-Benz AMG GT3 Evo“ drauge su E. Navikausku pilotuos danas Andreasas Fjordbachas ir latviai Artūras Batrakas bei Reinis Nitišas.
Bene mažiausiai klausimų kyla, kodėl komandos gretas papildė vienu greičiausių Latvijos sportininkų tituluojamas Reinis?
„Šiemet su šiuo „Mercedes-Benz AMG GT3 Evo“ automobiliu komanda sėkmingai dalyvavo Baltijos šalių ilgų nuotolių čempionate (BATCC), laimėjo 6 val. lenktynes bei jų kvalifikaciją, o varžybų metu nuvažiavo ir greičiausiąjį ratą, – prisimena E. Navikauskas. – Būtent visų šių gana įspūdingų pasiekimų kalvis – dabartinis mūsų komandos lenktynininkas Reinis Nitišas, jau įrodęs esąs vertas šios vietos.“
27 metų lenktynininko iš Jekabpilio R. Nitišo žvaigždė automobilių sporto padangėje ryškiau sušvito 2013 m., kai jis šventė pergalę Europos ralio kroso čempionato Super 1600 divizione ir tapo jauniausiu FIA pasaulio ralio kroso čempionu šio sporto istorijoje.
Lietuvos automobilių sporto mėgėjams bene mažiausiai žinomas 32 metų danas A. Fjordbachas.
„2021 m. vykusiame „Gymkhana Grid“ renginyje Saudo Arabijoje dalyvavo ir mūsų ESWRT komanda, išvairavusi ten „Škoda Fabia WRX Evo“ automobilį, ruoštą pasaulio ralio kroso čempionatui.
A. Fjordbachas irgi dalyvavo šiame renginyje ir turėjo progą išbandyti ir mūsų komandos automobilį. Taip ir užsimezgė mūsų bendravimas, – Danijos sportininko kelio į Lietuvos trasas peripetijas atskleidžia „Stateta BRO by ESWRT“ komandos direktorius Ernestas Staponkus. – Nors jis buvo mūsų varžovas, bet jo vairavimo stilius, patirtis ir kitos savybės privertė atkreipti dėmesį į šį sportininką ir štai šiandien jis jau ne mūsų varžovas, o pilnateisis komandos narys.“
A. Fjordbachas – pastovus pasaulio ilgų nuotolių lenktynių, tokių kaip „Le Mano“, „Asian Le Mans“ bei „IMSA“, dalyvis, 2016 m. NLS GT3 čempionas, 2022 m. GT2 pirmenybių nugalėtojas, 2022 m. „Asian Le Mans“ LMP2 klasės vicečempionas ir kt.
O pirmuosius rimtus žingsnius į automobilių sportą danas žengė tuomet tikra jaunųjų talentų kalve laikytoje „Volkswagen Cup“ lenktynių serijoje.
Beje, toje pačioje, kaip ir kitas „Aurum 1006 km lenktynių“ dalyvis, lietuvis Robertas Kupčikas.
32 metų 186 cm ūgio latvis A. Batrakas bene geriausiai pažįstamas Lietuvos automobilių sporto gerbėjams, beje, rungtyniavęs ir Palangoje vykstančiose 1006 km lenktynėse.
Dar lenktynių pristatyme Gedimino prospekte ekipos narys E. Navikauskas minėjo, jog komandai keliami aukščiausi tikslai jo ir ekipos draugų negąsdina. Nors nugalėti šiemet tikrai nebūsią lengva, nes startuoja daug vienodo pajėgumo ekipų, iš kurių bet kuri palankiai susiklosčius aplinkybėms gali iššauti.
„Stateta BRO by ESWRT“ komandos viltys – tolygus ir pajėgus, didelę tokių lenktynių patirtį sukaupusių sportininkų ketvertukas ir, žinoma, pasitikėjimo vertas jos naujasis kovinis ginklas – „Mercedes-Benz AMG GT3 Evo“, išvystantis per 500 AG.
Naujausi komentarai