Ralyje dalyvavę visi trys ekipažai iš Lietuvos pasiekė lenktynių finišą ir dabar laukia nugalėtojų ir prizininkų, o kartu ir visų dalyvių pagerbimo ceremonijos, kuri bus surengta šiandien vėlai vakare karališkajame Monako automobilių klube.
Niekas nesijautė pralaimėjęs
Surinkę tik 960 baudos taškų ralyje triumfavo Belgijos Michelio Decremerio ir Jenniferio Hugo duetas, vairavęs „Opel Ascona 400“.
Iš Lietuvos atstovų, kaip ir tikėtasi, geriausiai sekėsi didžiausią, jau net septynių tokių lenktynių patirtį turinčiam Karoliui Raišiui su šturmanu Ovidijumi Meilūnu, kurie vairavo vieną seniausių, 1961-ųjų laidos „Jaguar MKII“ automobilį ir startavo iš Milano.
Lietuviai, surinkę 1240 taškų, iškovojo puikią pergalę savo klasėje, o bendrojoje ralio įskaitoje užėmė aukštą penktąją vietą.
Iš Milano startavo ir dar vienas – Tado Vitkevičiaus ir Felikso Krivickio –ekipažas, vairuojantis 1978 m. gamybos „SAAB 96 V4“. Tadui tai buvo antrasis startas šiame ralyje, o jo navigatoriui – pirmasis.
Užimta 50-oji vieta klasėje ir 121-oji bendrojoje įskaitoje nenuvylė ir šio dueto iš Lietuvos. Padarytos kelios klaidos lenktynių pradžioje ekipažo taškų „kraitį“ išaugino iki 9590, ir viltis apie aukštesnes pozicijas teko atidėti ateičiai.
Ekipažą sužavėjo lenktynių atmosfera ir didžiulis žmonių dėmesys renginiui. Dar išvažiuodamas į šį ralį Tadas sakė, jog svarbiausias jų tikslas – garsinti Vytį ir Lietuvą. Jei taip, tikslas tikrai pasiektas, nes lietuvių ekipažą ir jų automobilį visose stotelėse lydėjo išskirtinis dėmesys.
Debiutantai iššovė
„Rally Monte Carlo Historique“ debiutantai iš Lietuvos Andrius Vaitekūnas su Pauliumi Beniušiu, skirtingai nei pirmi du, lenktynes pradėjo iš Vokietijos, Heseno žemėje esančio Bad Homburgo.
Jie važiavo su vokišku 1974 m. gamybos „Volkswagen Karmann Ghia Coupe“.
Pirmas blynas debiutantams anaiptol neprisvilo. Finiše Andrius su Pauliumi, kurių pasirodymas buvo įvertintas 4350 taškų, laimėjo 21-ąją vietą savo klasėje, o bendrojoje įskaitoje tarp 233 dalyvių užėmė 83 poziciją.
Naujausi komentarai