„Finalizuojant sutrikimų šalinimą ir keliems šimtams klientų esant be elektros energijos, sutrikimų žemėlapyje atvaizduojamu žemėlapiu vadovautis negalime, nes jame atvaizduojamos ir naujai atsiradusios klientų užklausos, nesusijusios su audra ir jos padariniais. Dirbame su atskiru sąrašu, kuriame yra apie 900 klientų“, – pranešime teigė ESO atstovė Rasa Juodkienė.
Pasak jos, iš 900 sąraše esančių nuo audros nukentėjusių vartotojų elektros tiekimas laikinai sutrikęs apie 400 vartotojų, nekokybiška elektros energija tiekiama apie 300 vartotojų, taip pat su 200 vartotojų, susisiekti nepavyko dėl elektros tiekimo atstatymo patvirtinimo.
„Tai yra ta dalis klientų, kuriems nėra įdiegta išmanioji apskaita“, – sakė R. Juodkienė.
Jos teigimu, vartotojų skaičius, kurie šiandien neturi elektros energijos ūgtelėjo, nes dalį naujų pranešimų ESO gavo savaitgalį iš sodų, sodybų, taip pat liko pavieniai sudėtingi atvejai.
ESO duomenimis, pirmadienį, 9.15 val. elektros iš viso neturėjo 1517 ESO vartotojų.
Naujausi komentarai