SEB banko klientai „Juodojo penktadienio“ dieną vien elektroninėse parduotuvėse apsipirko už daugiau nei 6 mln. eurų.
„Išpardavimų savaitgalis nebuvo taip smarkiai augantis kaip praeitais metais, bet būtent „Juodojo penktadienio“ augimus galime matyti, kad klientai atliko 16 proc. daugiau užsakymų“, – duomenimis dalijosi SEB banko Elektroninės komercijos vadovas Vidmantas Markevičius.
„Vien per tą pačią dieną buvo virš 12,5 mln. eurų apyvarta, yra daugiau nei 200 tūkst. apsipirkimų atvejų“, – teigė „Swedbank“ pardavimų palaikymo departamento direktorius Deimantas Trumpickas.
„Juodasis penktadienis“ jau senokai peraugęs į visą savaitę. „Swedbank“ skaičiuoja, kad per ją pirkiniams elektroninėse parduotuvėse jo klientai išleido beveik 71 mln. eurų.
J. Kalinsko / BNS nuotr.
„Kiekvienais metais „Juodojo penktadienio“ pardavimai auga 20–30 proc. Per savaitę suprekiavome apie 1 mln. 200 tūkst.“, – skaičiais dalijosi „Varlė.lt“ įkūrėjas Marius Butauskas.
Prekybininkai sako, kad dažnas „Juodojo penktadienio“ nuolaidomis pasinaudojo dairydamasis šventinių dovanų.
„Tai žaislai, kvepalai, robotai siurbliai, virtuviniai įrankiai“, – sakė M. Butauskas.
Gyventojai proga sutaupyti naudojasi ne tik „Juodąjį penktadienį“. Nuolaidų dienas paskelbus savaite anksčiau, teko ieškoti papildomų rankų lentynoms pildyti.
„Srautai buvo didžiuliai, rekordiniai. Teko gerai paplušėti, darbavosi ir mūsų administracijos darbuotojai“, – kalbėjo „Maximos“ atstovė Snieguolė Valiaugaitė.
Dažnas apsipirkti užsuko net ne po vieną kartą. Dažniausiai pirko švaros prekes, serviravimo įrankius, žaislus augintiniams.
„Vidutiniškai skaičiuojame, kad pirkėjų krepšelis per didžiųjų nuolaidų dienas išaugo apie 40 proc.“, – teigė S. Valiaugaitė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tačiau ekonomistai sako, kad pirkiniams išleidžiamos sumos, palyginti su ankstesniais metais, auga ne dėl gyventojų apetito, o dėl brangesnių prekių.
„Dėl aukštų kainų žmonės išleidžia daugiau pinigų, bet dėl aukštų kainų ir infliacijos spaudimo ne visi žmonės iš karto puola leisti pinigus, net jei atsirado kažkokios tai nuolaidos“, – akcentavo banko „Citadele“ ekonomistas Aleksandras Izgorodinas.
„Jeigu žiūrėti į išleidžiamas sumas, tai jos nuo 2019 metų jau 3,5 karto yra išaugusios, o apsipirkimų apimtys augo 2,5 karto“, – sakė D. Trumpickas.
Ir panašu, kad nuolaidos ties lapkričiu nesibaigia. Iškart po „Juodojo penktadienio“ prekybininkai pasaulyje mini kibernetinį pirmadienį – išskirtines nuolaidas taiko būtent elektroninėse parduotuvėse. Lietuvoje kol kas ši diena nėra tokia populiari.
„Kainos būna pačios mažiausios, jeigu kalbant apie visą išpardaviminį savaitgalį“, – tikino M. Butauskas.
Tiesa, daliai gali tekti nusivilti, mat geidžiamiausių prekių sandėliuose jau nebėra.
Naujausi komentarai