Penktadienio popietę ilgiau nei pusvalandžiui buvo sutrikusi "Swedbank" elektroninės bankininkystės kanalų veikla.
Dėl sutrikimo tūkstančiai klientų negalėjo išsigryninti pinigų iš "Swedbank" bankomatų, nebuvo galima ir atsiskaityti šio banko mokėjimo kortelėmis. Be to, dingo ryšys visuose bankų skyriuose.
Tiesa, panika kilti nespėjo, o po šiek tiek ilgiau nei pusvalandį trukusios sumaišties banko skyrių, bankomatų ir mokėjimo kortelių veikla buvo atnaujinta.
"Dėl tinklo įrangos sutrikimo vakar ilgiau nei pusvalandį buvo sutrikusi "Swedbank" elektroninės bankininkystės kanalų veikla. Dabar banko klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis, kaip įprastai. Atsiprašome už nepatogumus", – dienraščiui vakar sakė "Swedbank" Korporatyvinių reikalų departamento komunikacijos projektų vadovė Orinta Barkauskaitė.
Naujausi komentarai