Beveik 90 proc. Lietuvos gyventojų žino, kad dėl įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos pirmiausia turėtų kreiptis į pardavėją, o tik nepavykus susitarti – į atsakingas institucijas.
Pasak vartotojų teisių apsaugos tarnybos, tai rodo, kad vartotojai kur kas geriau žino savo teisės nei anksčiau. Tuo metu Europos vartotojų centras Lietuvoje skaičiuoja, kad pernai dviem trečdaliams vartotojų pavyko išspręsti skundus dėl įsigytų nekokybiškų prekių kitoje Bendrijos valstybėje.
Pasak ekspertų, vartotojams pavyko atgauti daugiau kaip 60 tūkst. eurų, o tai yra du kartus daugiau nei 2015-aisiais.
Pernai daugiausiai skundų sulaukta dėl elektroninės prekybos ir prekių iš Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Latvijos bei Vengrijos. Lietuvos prekybininkais dažniausiai skundėsi Latvijos ir Estijos gyventojai.
Naujausi komentarai