Senjorė Danguolė keliones traukiniais pamilo dar jaunystėje.
„Kažkuris laikas nekeliavau, o dabar vėl atradau traukinius iš naujo“, – teigė senjorė Danguolė Bertašiūtė.
Dabar Danguolė traukiniais keliauja po visą Lietuvą. O traukinio bilietus dažniausiai perka internetu.
„Šiemet jau buvau Telšiuose, Žemaičių Kalvarijoje. Pirkau elektroniniu būdu, vakar grįžau iš Kryžių kalno, irgi pirkau savarankiškai į Šiaulius pirmyn ir atgal“, – pasakojo D. Bertašiūtė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Geležinkelių stotyse neseniai atsiradusiais bilietomatais moteris dar nesinaudojo, tačiau viename jų nusipirkti bilietą pabandė.
„Man nebuvo sudėtinga, kadangi naudojuosi kompiuteriu, tai čia kaip kompiuterio ekranas – ar elektroniniu būdu pirkti, ar čia, yra tas pats“, – teigė D. Bertašiūtė.
Nuo vasaros pabaigos geležinkelių stočių kasose bilietai nebebus parduodami. Visi keleiviai traukinio bilietus turės pirkti internetu, „Perlo“ terminaluose arba stotyse esančiuose bilietomatuose.
Bilietomatuose atsiskaityti galima tik kortelėmis. Lietuvos geležinkelių atstovė sako suprantanti, kad kai kuriems vyresnio amžiaus keleiviams tokia naujovė gali kelti nepatogumų, negalintiems atsiskaityti kortele bus pasiūlyta eiti iki artimiausio „Perlo“ terminalo.
„Prie kiekvieno bilietomato yra parašyta, kur yra artimiausias „Perlo“ terminalas ir tų „Perlo“ terminalų aplink stotis yra šimto ar dviejų šimtų metrų atstumu“, – aiškino „LTG Link“ verslo vystymo ir rinkodaros vadovė Modesta Gusarovienė.
„Perlo“ terminalai visoje šalyje traukinio bilietus parduoda nuo pavasario.
„Su dvejais tūkstančiais kasų, kur galima atsiskaityti grynaisiais pinigais ir tai yra kiekvienas kaimelis, miestelis“, – sakė M. Gusarovienė.
Bilietą nusipirkti už grynuosius galima ir traukinyje. Tačiau įprastai bilietą perkant iš kelionės palydovo arba iš terminalo kaina pakyla dviem eurais.
Fizinės kasos uždaromos dėl to, kad per trejus metus popierinių traukinio bilietų pardavimas kasose sumažėjo daugiau nei dvigubai. Tuo tarpu, internetinių bilietų pardavimas išaugo trigubai. Bilietų kasos tapo tiesiog nebevertingos, o jas panaikinus tikimasi sutaupyti ženklią sumą.
„Mums yra tris kartus brangiau parduoti kasoje bilietą negu skaitmeniniais kanalais arba kanalais, kuriuos pasitelkiam su fiziniu partneriu“, – tikino M. Gusarovienė.
Vilniaus autobusų stotyje bilietomatai veikia jau apie penkerius metus. Tačiau bilietų kasos niekur nedingo. Jų atsisakyti neplanuojama ir dabar.
„Yra žmonių, kurie dar nori atsiskaityti grynais pinigais, jie kortelių netgi neturi. Yra žmonės, kuriems reikalinga konsultacija, bet kokiu atveju reikia, kad suteiktume informaciją ir žmogus nori ateiti pasiklausti, pasidomėti ir tik tada perka bilietą“, – kalbėjo Vilniaus autobusų stoties vadovė Anželika Paleičikienė.
Anot „Lietuvos geležinkelių“ atstovės, visose stotyse tiek, kiek reikės, prie bilietomatų stovės darbuotojai, pasiruošę visus norinčius išmokyti jais naudotis. Informacija bus teikiama ir kasose, tik bilietai ten parduodami nebebus.
„Aš kaime tik randu žmonių, kurie dar neturi kortelių arba nesinaudoja bankininkyste, o šiaip mano rate, tai visi naudojasi“, – įsitikinusi D. Bertašiūtė.
Dvidešimt dviejose traukinių stotyse jau veikia 33 bilietomatai. Vilniuje tokių – keturi. Planuojama, kad eilės prie jų susidaryti neturėtų. Anot „LTG Link“, uždarius bilietų kasas, darbuotojų atleisti nežadama.
Naujausi komentarai