LRT radijo duomenimis, 62,5 mln. eurų vertės sutartį dėl 1,5 kilometro ilgio tilto per Nerį šalia Jonavos statybų „Lietuvos geležinkeliai“ siūlo pasirašyti su Ispanijos bendrove „Puentes y Calzadas Infraestructuras“, kurios du trečdalius akcijų pernai įsigijo Kinijos valstybinė įmonė „China Road and Bridge Corporation“. Teigiama, kad Ispanijos bendrovė pasiūlė mažiausią kainą ir surinko daugiausiai balų tilto rangovo konkurse.
Taip pat nurodoma, kad „China Road and Bridge Corporation“ valdo stambi Kinijos valstybinė kompanija „China Communications Construction“, kuriai praėjusių metų rugpjūtį JAV pradėjo taikyti sankcijas, nes sieja ją su Kinijos karinėmis struktūromis.
„Lietuvos geležinkeliai“ LRT patvirtino, kad siūlo pasirašyti sutartį su Ispanijos įmone, tačiau, jų teigimu, pirkimo procedūros dar nėra baigtos, o sutarties projektą vertina Vyriausybės komisija. Pasak „LTG Infra“ vadovo Karolio Sankovskio, ši komisija ketvirtadienį turėtų apsispręsti, ar ispanų įmonė atitinka saugumo kriterijus.
Anksčiau skelbta, kad būsimasis rangovas turės ne tik pastatyti tiltą, bet ir sutvarkyti aplinką, įrengti triukšmą slopinančias sienutes, rekonstruoti vandentiekio bei kitus inžinerinius tinklus, melioracijos statinius.
railbaltica.org nuotr.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.
Bendras „Rail Baltica“ ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km. Bendra projekto vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.
Naujausi komentarai