COVID-19 nustačius „Ignitis“ darbuotojai, uždaromi du klientų aptarnavimo centrai Pereiti į pagrindinį turinį

COVID-19 nustačius „Ignitis“ darbuotojai, uždaromi du klientų aptarnavimo centrai

2020-09-23 13:51
BNS inf.

„Ignitis“ darbuotojai nustačius užsikrėtimą koronavirusu, Šiauliuose ir Klaipėdoje uždaromi du klientų aptarnavimo centrai, trečiadienį pranešė įmonė.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / I. Gelūno / Fotobanko ir Pixabay nuotr.

„Ignitis“ teigimu, užsikrėtimas patvirtintas Šiaulių klientų aptarnavimo centro darbuotojai.

„Klaipėdos klientų aptarnavimo centrą uždarėme prevenciškai, susiejus bendrus minėtų skyrių darbuotojų kontaktus“, – komentare žiniasklaidai pranešė įmonės ryšių su visuomene vadovas Artūras Ketlerius.

Anot jo, tiek Šiauliuose, tiek Klaipėdoje patalpos dezinfekuotos, glaudžiai bendradarbiaujama su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru (NVSC), testuojami darbuotojai, informuojami kontaktą turėję asmenys.

„Abu klientų aptarnavimo centrai veiklą atnaujins tik tuomet, kai bus visiškai užtikrintas darbuotojų ir lankytojų saugumas“, – teigė įmonės atstovas.

Pasak A. Ketleriaus, kol kas šių centrų klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu – telefonu 1802 arba savitarnos svetainėje e.ignitis.lt.

Lietuvoje iš viso patvirtinti 3932 COVID-19 ligos atvejai, tebeserga 1581 asmenys, 2246 – pasveiko.

Nuo COVID-19 iš viso mirė 89 žmonės, dėl kitų priežasčių mirė 18 užsikrėtusiųjų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra