Dėl galimo pasikeitimo „Fazer“ inicijuoja konsultacijas, po kurių Kaune darbo gali netekti iki 185 darbuotojų.
Pakuotų duonos gaminių vartojimas Baltijos šalyse mažėja kelerius metus iš eilės, o per pastaruosius metus kepinių rinka, rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, sumažėjo 2 proc. Vartotojai tapo jautresni kainų pokyčiams ir renkasi pigesnes prekes, o tai lemia dar didesnę konkurenciją ir mažesnes maržas.
Investicijos į modernų sandėlį, naujus gaminių atrinkimo ir atnaujintus gamybos procesus siektų 18 mln. eurų. Tai būtų itin reikšminga investicija Baltijos šalių kepyklų rinkai.
Inicijuoja konsultacijas su darbo taryba
Galimi pokyčiai turės įtakos darbuotojams, todėl „Fazer“ inicijuoja konsultacijas su Kauno padalinio darbo taryba. Pokyčiai Kaune palies iki 185 darbuotojų, su kuriais gali būti nutraukti darbo santykiai. Sklandžiam naujų linijų darbui Ogrėje, „Fazer“ planuoja pasamdyti iki 60 naujų darbuotojų.
Po planuojamų pokyčių „Fazer Bakery Baltics“ išliktų tvirtai įsipareigojusi Lietuvos rinkai. „Fazer Bakery Baltics“ archyvo nuotr.
„Jei planai bus įgyvendinti, darysime viską, kad paremtume savo darbuotojus ir padėtume jiems susirasti naujas darbo vietas. Laisvos darbo vietos kituose „Fazer“ grupės padaliniuose pirmumo tvarka būtų siūlomos tiems darbuotojams, kurių darbo santykiai galbūt būtų nutraukti. Glaudžiai bendradarbiausime su įvairiais partneriais ir Užimtumo tarnybos padaliniu Kaune“, – sakė Anne Mere, generalinė „Fazer Bakery Baltics“ direktorė.
Siekis sustiprinti pozicijas Baltijos šalyse
Jei pokyčiai būtų įgyvendinti, gamybos perkėlimas būtų vykdomas šių metų rudens–žiemos laikotarpiu ir būtų baigtas iki 2025 metų pradžios.
Po planuojamų pokyčių „Fazer Bakery Baltics“ išliktų tvirtai įsipareigojusi Lietuvos rinkai. Lietuvos komercinis padalinys su pagalbinėmis funkcijomis ir toliau veiktų Kaune. Partnerystės ir pardavimai Lietuvos klientams tęstųsi. Visi klientų pristatymai vyktų įprastai per Lietuvos logistikos partnerius. Įmonė įsipareigotų užtikrinti sklandų gamybos perkėlimą.
„Šiandien užimame stiprią 2 vietą Lietuvos ir Latvijos rinkose bei 3 Estijoje – mūsų tikslas yra sustiprinti savo pozicijas. Su vienu modernizuotu gamybos padaliniu turėtume galimybę išplėsti žinomus prekių ženklus ir produktų asortimentą į naujas kategorijas, taip dar geriau nei anksčiau patenkindami skirtingus vartotojų poreikius“, – sakė A. Mere.
Turėdama vieną bendrą gamyklą su išplėstu šaldytų ir atvėsintų produktų sandėliu, nauju atrinkimo procesu ir modernizuotomis gamybos galimybėmis,„Fazer Bakery Baltics“ pagerintų tiekimo grandinės efektyvumą, kuris yra itin svarbus visoms trims Baltijos šalių rinkoms.
Naujausi komentarai