Pereiti į pagrindinį turinį

Geriausiu „Maximos“ darbuotoju išrinktas kaunietis: nuoširdžius darbus žmonės vertina

2019-09-01 02:00
DMN inf.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėje A. Juozapavičiaus prospekte dirbantis Povilas Karenga visada stengiasi klientus sutikti su šypsena, o už tai ir pats iš žmonių sulaukia šilto atsako. Vis dėlto praėjusį mėnesį pirkėjai gerokai nustebino jauną kaunietį, nominuodami jį geriausio darbuotojo titului.

Povilas Karenga
Povilas Karenga / „Maximos“ nuotr.

Šypsena ir draugiškumas

Malonus aptarnavimas, nuoširdus bendravimas ir paslaugumas. Tokias žmogiškąsias vertybes išskiria 22 metų jaunuolis, pridurdamas, kad jų nereikia ieškoti darbo instrukcijose, tiesiog šiomis savybėmis turėtų pasižymėti kiekvienas.

Iš tiesų šis laimėjimas man yra įpareigojimas kelti kartelę dar aukščiau.

Daugiau kaip ketverius metus „Maximoje“ dirbantis P. Karenga teigia daug ko išmokstantis iš patyrusių vyresnių kolegų. Jis įsitikinęs, kad laimėjimą nulėmė draugiškas santykis ir šypsena, kuria bemaž kiekvieną sutinka ir palydi ne vien darbe. „Smagu, kai dirbant kasoje sulaukiu jau pažįstamų pirkėjų reakcijų: kaip miela tave čia sutikti. Tuomet ir po darbo į namus grįžtu su pozityviomis emocijomis, kupinas  energijos“, – pasakoja P. Karenga.

Liepos mėnesio laureatu tapęs Povilas, kaip ir kiti „Maximos“ herojai tituluoti kolegos, pats išsirinko prizą – dovanų čekį.

Kelia kartelę aukščiau

„Tai buvo išties maloni staigmena. Savo darbą atlieku kaip moku ir sugebu geriausiai, bet toks įvertinimas tarp tūkstančių kitų puikiai dirbančių kolegų – labai netikėtas, – pasakoja kaunietis. – Kai direktorė pranešė turinti man naujieną, akimirką pagalvojau, gal būsiu ką negerai padaręs. Tačiau vos išgirdę šią žinią, drauge su visu kolektyvu šokinėjome iš laimės. Iš tiesų šis laimėjimas man yra įpareigojimas kelti kartelę dar aukščiau, tad stengsiuosi tai ir daryti, kad būčiau vis geresnis“, – mintimis dalijasi Povilas.

Ypač vaikiną džiugina tai, kad  laimėjimą nulėmė ne darbdavių ar kolegų, bet būtent pirkėjų vertinimai. Jam adresuotą pagyrimą atsiuntė moteris, pastebėjusi, kaip Povilas senjorei kasoje sukrovė pirkinius į maišelius.

„Visada stengiuosi padėti garbaus amžiaus žmonėms. Matyt, nuo mažens šeimoje įskiepijo pagarbą ir paslaugumą kitiems. Juk tai nesunku ir visai paprasta. Dabar akivaizdžiai įsitikinau, kad gerus darbus žmonės ne tik pastebi, bet ir vertina“, – sako kaunietis.

Kasininku-pardavėju įsidarbinęs jaunuolis pirmą kartą „Maximos“ duris pravėrė dar baigdamas dvyliktą klasę – ieškojo sezoninio darbo vasarai. Netrukus sulaukęs gerų atsiliepimų vaikinas gavo aukštesnes pareigas ir nusprendė tęsti darbus toliau, derindamas juos su mokslais. Šiuo metu Povilas dirba salės konsultantu.

P. Karenga nuo mažens buvo mokomas padėti garbaus amžiaus žmonėms ir savo paslaugumo pernelyg nesureikšmina, tad geriausio darbuotojo titulas 22 metų jaunuolį gerokai nustebino.

1 tūkst. atsiliepimų per mėnesį

Laukiame tikrų pirkėjų atsiliepimų – būtent jie gali įvertinti mandagiausią, paslaugiausią ar stropiausią mūsų darbuotoją.

„Maximos“ generalinė direktorė Kristina Meidė neabejoja, kad darbuotojų įsitraukimą skatina ir aptarnavimo kokybę į naują lygį kelia didelio populiarumo tarp pirkėjų sulaukusi vertinimo sistema. Ši iniciatyva skatina darbuotojus būti pastebėtus klientų ir viršyti jų lūkesčius aptarnavimo srityje. Tuo metu pirkėjai kviečiami įvertinti parduotuvių darbuotojų pastangas ir paliekant atsiliepimus internetu, mobiliąja programėle ar telefonu.

„Jau ilgai renkame geriausias mėnesio parduotuves bei darbuotojus, šiemet pradėjome rinkti ir geriausius konditerijos, kulinarijos bei mėsos cechus, skiriame skatinamąsias premijas individualiems darbuotojams ar komandoms. Tačiau supratome, kad  to nepakanka – nei statistikos grafos, nei pastabiausi vadovai niekada visiškai tiksliai neįvertins klientų patirčių bei tų darbuotojų, dėl kurių pirkėjai nori į mūsų parduotuves sugrįžti dar kartą. Todėl laukiame tikrų pirkėjų atsiliepimų – būtent jie gali įvertinti mandagiausią, paslaugiausią ar stropiausią mūsų darbuotoją“, – teigia K. Meidė.

Kas mėnesį sulaukiama beveik 1 tūkst. pirkėjų istorijų, iš kurių renkami geriausiai klientus aptarnaujantys darbuotojai. Jie tituluojami „Maximos“ herojais ir apdovanojami specialiais prizais – „svajonėmis“, kurias nurodo patys darbuotojai.

Pirmauja visoje šalyje

Neseniai atliktas Lietuvos prekybos tinklų klientų aptarnavimo kokybės tyrimas parodė, kad būtent lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ geriausiai aptarnauja klientus mūsų šalyje. Pagal daugumą rodiklių „Maxima“ gerokai pranoksta bendrą mažmeninės prekybos sektoriaus vidurkį.

Klientų aptarnavimo kultūra – viena prioritetinių „Maximos“ personalo vadybos sričių, kuriai skiriamas ypatingas dėmesys. Tam pasitelktas atnaujintas Klientų aptarnavimo standartas, šiemet iki 6,3 mln. eurų išplėsta darbuotojų motyvavimo sistema, efektyvi vidinė komunikacija ir nuolat vykdomi klientų aptarnavimo mokymai visų grandžių darbuotojams.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų