Būtent Kaune orlaiviai yra tvarkomi iš pagrindų. Čia atliekama svarbiausia lėktuvų priežiūra bei užtikrinamas saugumas. Kaune remontuojami lėktuvai skraido visame pasaulyje.
„Atlieka tam tikrų komponentų remonto darbus, lėktuvo laiptų remontą. Turime dažyklą, kompozitines dirbtuves. Inžinieriai atlieka inspekcijas prieš darydami remontą“, – teigė mechanikas Martynas Neverbickas.
Dabar lėktuvų bus tvarkoma dvigubai daugiau nei iki šiol. Vienu metu galės būti remontuojami keturi orlaiviai.
„Yra trumpesni aptarnavimai, kurie įvyksta per naktį, yra ir ilgesni, kurie gali trukti ir 24 dienas, priklausomai nuo lėktuvo amžiaus“, – aiškino mechanikas.
Statant remonto bazes Kauno oro uoste įmonė investavo per 20 mln. eurų.
„Mums tai reiškia žymiai daugiau skrydžių operacijų. Ypatingai žiemos laikotarpiu čia bus vykdoma daug remontų. Iš čia išskris lėktuvai, atsiras papildomos darbo vietos“, – tikino Lietuvos oro uostų vadovas Simonas Bartkus.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Kiekvieno orlaivių priežiūros angaro dydis prilygsta šešiems olimpinio dydžio baseinams, o jų bendra erdvė iš viso siekia 8 tūkst. kvadratinių metrų. Daugumos skrydžių pradžia kasdien būna būtent iš Kauno.
„Lėktuvai nakvoja Kaune, o ryte pradeda skrydžius įvairiomis kryptimis, vakare grįžta atgal. Jiems labai patogu čia sukeisti lėktuvus“, – sakė S. Bartkus.
Didžiausia oro linijų bendrovė Europoje, turinti 300 orlaivių bei pasistačiusi milžiniškas bazes, turi kitą iššūkį – surasti mechanikų.
„Samdysime vietinius, nes mums reikia mechanikų. Nėra sudėtinga, suteikiame dvylikos savaičių kursus, darbuotojus auginame patys. Priimame ir studentus“, – teigė „Ryanair“ generalinis direktorius Eddie'is Wilsonas.
Kaune įmonė nežada sustoti plėstis. Per kelerius metus planuojama dar kartą dvigubinti remontuojamų lėktuvų skaičių.
Nėra sudėtinga, suteikiame dvylikos savaičių kursus, darbuotojus auginame patys. Priimame ir studentus.
„Kalbame apie lėktuvų remonto bazes, kur varikliai tvarkomi iš pagrindų. Kalbame su keliomis šalimis, viena iš jų – Lietuva. Tai mums būtų labai didelis žingsnis šioje rinkoje“, – kalbėjo „Ryanair“ generalinis direktorius.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad tokia plėtra beprecedentė.
„Kaunas tampa nepavejamu orlaivių priežiūros centru Baltijos šalyse. Tai aukšta pridėtinė vertė, aukšti atlyginimai. „Ryanair“ prisideda prie tikslo, kad aviacija sukurtų kuo didesnį bendrojo vidaus produkto procentą“, – sakė susisiekimo ministras.
Lėktuvų remonto dirbtuvės pritaikytos specialiai tik tam tikro tipo lėktuvams. Visgi oro uostai plečia savo galimybes dėl karinio mobilumo poreikio didėjimo.
„Kalbant apie karinius poreikius, plečiame orlaivių peroną priešais oro uostą. Jis pritaikomas kariniam mobilumui. Kariniai orlaiviai galės apsisukti Kaune“, – tikino S. Bartkus.
Pirmoji oro linijos bazė Kaune pradėjo veikti prieš keturiolika metų.
Naujausi komentarai