Pereiti į pagrindinį turinį

Kelionė su užsieniečiu „Bolt“ vairuotoju priminė košmarą: po konflikto tykojo prie kliento namų

2022-10-11 15:00

Vilnietis, pasinaudojęs „Bolt“ pavežėjimo paslaugomis, liko šokiruotas: jis tikino, kad vairuotojas nevažiavo pagal navigaciją, konfliktavo ir po kelionės netgi tykojo prie namų.

Ignoravo navigaciją

Sostinėje gyvenantis Artūras (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.) apie nekokią patirtį parašė feisbuko grupėje NEPATIKIMI ASMENYS“.

Portalui diena.lt susisiekus su nemalonumus patyrusiu vyru, jis sutiko plačiau papasakoti, kas tądien įvyko. Kaip jis teigė, „Bolt“ automobilį jis išsikvietė spalio 4 d. apie 19 val. Vyrui reikėjo, kad vairuotojas jį su žmona ir kelių mėnesių dukryte parvežtų namo iš Šeškinės poliklinikos.

„Kadangi jau po vizito pas gydytojus buvo gan vėlu, šalta ir skubėjome namo, išėję iš poliklinikos nusprendėme išsikviesti „Bolt“ firmos automobilį. Rašė, jog minėtos firmos automobilis atvyks po keleto minučių, tačiau laukimo laikas vis ilgėjo. Kadangi turime mažą vaiką, man buvo aktualu, kada vairuotojas atvyks, kur jo laukti. Aš stebėjau jo kelionę. Mačiau, kad navigacija rodo trumpesnį maršrutą, o jis važiuoja velnias žino kur, suka kažkokius ratus. Vairuotojo vardas nelietuviškas, manau, kad jis buvo iš Bangladešo ar panašios valstybės“, – prisiminė Artūras.

Kai programėlė parodė, kad vairuotojas galiausiai atvyko, jo niekur nebuvo matyti. Pasirodo, vairuotojas atvažiavo ne nurodytu adresu į Šeškinės g. 24, o kitu, esančiu netoli  – Šeškinės g. 51. 

Vienu metu jis sugriebė mane už rankos, tačiau liepiau jam ją paleisti.

„Tada aš ėjau jo ieškoti. Kai susiradau, pasakiau, kad aš laukiau ten, paklausiau, kodėl jis atvažiavo čia. Pačiam sukilo emocijos – dukrytė kelių mėnesių, o mes esame priversti laukti velnias žino kur. Vairuotojui tokie klausimai nepatiko ir tarp mūsų kilo nedidelis konfliktas. Paaiškinau jam, jog prie poliklinikos laukia žmona su dukryte“, – pasakojo vilnietis.

Tačiau čia kuriozai dar nesibaigė – kelionė namo buvo neįprasta. Vairuotojas vėl ignoravo navigaciją.

„Angliškai jis gan blogai šneka. Kai jį susiradau, sakau: „Suk į dešinę, reikia paimti žmoną“. Jis suka į kairę, visiškai nesupranta. Po to važiuojame, navigacija sako, kad reikia sukti į kairę, o jis važiuoja tiesiai. Nežinau, kažkoks kosmosas. Net pravažiavo įsukimą į mūsų kiemą, bet jam dėl to nieko nesakėme. Buvo akivaizdu, jog vairuotojas užsienietis ir veikiausiai gan karšto būdo, nes tai jau parodė pirmasis pokalbis su juo“, – pabrėžė Artūras.

„Bolt“ nuotr.

Nebaigė kelionės

Pasiekusi kelionės tikslą, šeima galiausiai išlipo iš automobilio ir nužingsniavo namo. Netrukus Artūras sugalvojo nueiti į parduotuvę.

„Išėjęs iš namų pastebėjau, jog prie laiptinės vis dar stovi „Bolt“ firmos automobilis, kuriuo neseniai grįžome namo. Pamatęs mane, vairuotojas išlipo iš mašinos, priėjo ir pasakė, jog jei ne mano žmona, tuomet jis būtų kalbėjęs kitaip. Pakeltu balsu sakė, jog be priežasties jam priekaištavau. Vienu metu jis sugriebė mane už rankos, tačiau liepiau jam ją paleisti. Po akimirkos, kai savo telefone jam rodžiau, jog turiu ekrano nuotraukas, kuriose esu užfiksavęs jo kelionę, jis griebė už telefono, tačiau aš greitai sureagavau, patraukiau ranką. Nemačiau prasmės tęsti šios beprasmės diskusijos, todėl apsisukau ir nuėjau į parduotuvę“, – aiškino vilnietis.

Tokios neįprastos kelionės su „Bolt“ dar neteko turėti.

Nuėjęs apsipirkti, vyras prisiminė, kad iš „Bolt“ negavo jokio pranešimo apie užbaigtą kelionę. Pasiėmęs telefoną, Artūras nusprendė patikrinti kelionės kainą ir liko šokiruotas.

„Pamačiau tai, kuo buvo sunku patikėti. Mano kelionė vis dar nebuvo baigta, vairuotojas, atvežęs mus nurodytu adresu, neužbaigė kelionės, jis tiesiog ir toliau stovėjo prie tos vietos, kur mus išleido, o už kelionę buvo toliau skaičiuojami pinigai. Mėginau pats užbaigti kelionę, tačiau to padaryti nebuvo įmanoma. Galiausiai kelionė buvo užbaigta. Už ją man nuskaičiuota dviguba pinigų suma, nei buvo rodyta kelionės pradžioje“, – sakė jis.

Taip vietoje 3,70 euro vyrui teko susimokėti beveik 6 eurus. Artūras tikino, kad prie namų vairuotojas laukė mažų mažiausiai septynias minutes.

„Tokios neįprastos kelionės su „Bolt“ dar neteko turėti“, – pripažino pašnekovas.

Aiškinasi įvykio aplinkybes

Artūras parašė skundą „Bolt“. „Kelionės kainą jie man gražino. Taip pat pasakė, kad imsis atitinkamų veiksmų, jog kelionės būtų saugios“, – tikino Artūras.

Portalo diena.lt žurnalistai susisiekė ir su „Bolt“ įmonės atstovais. Jos vadovas Andrius Pacevičius patvirtino, kad jam ši istorija žinoma.

„Apgailestaudami dėl tokios keleivio patirties, kompensavome kelionės kainą. Mūsų specialistai dar aiškinasi įvykio aplinkybes su abiem pusėmis, todėl detaliau komentuoti negalime“, – pabrėžė jis.

A. Pacevičius pridūrė, kad vairuotojai nėra „Bolt“ darbuotojai.

„Jie dirba individualiai ir naudojasi mūsų platforma dėl nuolatinio užsakymų srauto ir norėdami papildomai užsidirbti. Nepaisant to, mums rūpi keleivių saugumas ir kelionių kokybė, todėl kiekvieną panašų atvejį nagrinėjame ir priimame atitinkamus sprendimus. Turėdami pakankamai informacijos dėl netinkamo vairuotojo elgesio, blokuojame jo prieigą prie platformos. Primename vartotojams, kad baigus kiekvieną kelionę, ją galima įvertinti, o apie neigiamas patirtis – pranešti per programėlę. Tai pagrindinis įrankis gerinti bendrą kelionių kokybę“, – komentavo vadovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų