Daugiau nei prieš tris mėnesius įteisintas sveikesnių maisto produktų ženklinimas simboliu "Rakto skylutė", tačiau kol kas Lietuvoje juo ženklinama vos dešimt produktų. Gamintojai neslepia, kad galutinis jų tikslas - ne Lietuvos, o Skandinavijos vartotojai, rašo "Verslo žinios".
Skandinavijoje "Rakto skylutę", kaip rodo apklausos, atpažįsta 90 proc. vartotojų, o Lietuvoje ženklas beveik nežinomas.
Žaliu skirtuliuku su išpjauta rakto skylute kai kuriuos miltus ir miltų mišinius ženklina ir "Malsena plius". Anot įmonės rinkodaros projektų vadovės Kristinos Migonės, ženklinimas pirmiausia skirtas vietos rinkai. Tačiau ji neslepia ir to, kad "Rakto skylutės" ženklu žymima produkcija yra vienas iš pranašumų, žvalgantis pirkėjų Skandinavijoje.
"Planuojame plačiau vartotojus informuoti apie šiuos produktus, tuomet galėsime įvertinti, ar naujas simbolis turi įtakos pardavimui", - sakė K.Migonė.
Naujausi komentarai