Pereiti į pagrindinį turinį

„Luminor“ ir Šiaulių bankas mobilių komandų rajonuose nekurs, „Swedbank“ jas turi

2024-10-24 07:31

Vienam didžiausių komercinių šalies bankų SEB pranešus apie planus teikti mobilias paslaugas rajonuose, kur nėra banko skyriaus, kitas didysis bankas „Swedbank“ tikina panašią paslaugą teikiantis jau seniai.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / freepik nuotr.

Tuo metu Šiaulių bankas ir „Luminor“ kol kas panašių žingsnių neplanuoja ir tikina, jog klientai sklandžiai aptarnaujami ir dabar.

39 banko skyrius 31 rajone valdančio „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė BNS teigė, jog  banko konsultantai į regionus vyksta „jau daug metų“.

„Jau daug metų siūlome galimybę, kad mūsų darbuotojai atvyktų į rajono savivaldybes ar didžiąsias įmones ir pristatytų banko paslaugas bei atsakytų į gyventojams kylančius klausimus. Šią galimybę esame iškomunikavę savivaldybėms ir atsižvelgiame į jų poreikius“, – komentare BNS sakė J. Gumuliauskienė.

Jos teigimu, klientai taip pat gali konsultuotis su banko specialistais nuotoliu, nevykstant į skyrių.

„Taip pat esame parengę instrukcijas, kaip paprastai tvarkyti kasdieninius finansinius reikalus nuotoliniu būdu“, – tikino J. Gumuliauskienė.

„Luminor“ mažmeninės bankininkystės vadovas Edvinas Jurevičius nurodė, kad 90 proc. banko klientų užklausų išsprendžiamos nuotoliu, todėl mobilių komandų paslauga banko klientams nebūtų aktuali.

„Jei matysime, kad situacija keičiasi, svarstysime įvairius būdus, kaip gerinti paslaugų prieinamumą regionuose. Tačiau šiuo metu mobilios komandos paslaugos diegimo bankas nesvarsto“, – komentare BNS nurodė E. Jurevičius.

„Luminor“ penkiuose Lietuvos didmiesčiuose turi aštuonis finansinių paslaugų centrus.

Tuo metu Šiaulių banko privačių klientų paslaugų vadovė Dalia Kolmatsui pabrėžė, kad bankas turi 54 padalinius 36-iuose miestuose – visuose šalies regionuose, todėl banko paslaugos pasiekiamos visoje šalyje gyvenantiems klientams.

„Bet kokius pokyčius Šiaulių banko skyrių tinkle planuojame tik gerai išanalizavę klientų poreikius ir esame pasiruošę klientus aptarnauti nuolatiniuose, ir mažuosiuose miestuose įrengtuose banko padaliniuose“, – komentare BNS teigė D. Kolmatsui.

Anot jos, apklausų duomenimis, Lietuvoje bent kartą per metus banko skyriuje apsilanko kas antras gyventojas, tačiau daugiau tokių yra regionuose, kur mažiau paplitusi internetinė bankininkystė, dažniau naudojami grynieji pinigai.

18 padalinių visoje Lietuvoje turintis SEB antradienį pranešė, kad mobilios komandos regionų gyventojus iš savivaldybių išsinuomotose patalpose mokys naudotis internetine bankininkyste.

Pasak SEB Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovės Eglės Dovbyšienės, fizinės bankų paslaugos svarbios vyresnio amžiaus gyventojams, kurie prireikus ne visuomet gali nuvykti iki artimiausio banko skyriaus. Mobilių komandų darbą SEB jau suderino Plungėje, Šilutėje, Joniškyje, Anykščiuose, Elektrėnuose.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų