„Naujas mūsų veiklos modelis visų pirma yra skirtas klientams, laukiantiems kokybiškesnių paslaugų ir greitesnių darbų namuose. Tą pasiūlysime sumažinę žmogiškųjų klaidų tikimybę ir visas konkretaus namo bėdas fiksuodami skaitmeninėje duomenų bazėje“, – sako „Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys.
Anot jo, nuo šiol kiekvienam įmonės aptarnaujamam daugiabučiam namui bus priskirtas ne vienas vadybininkas, o iki dešimties atskirų būsto sričių specialistų. Jie perims visas funkcijas, kurias dabar namuose atlieka vos vienas specialistas, veikiantis tarsi žmogus-orkestras.
„Savo klientus kviesime kreiptis ne į konkretų vadybininką, o tiesiai į klientų centrą, kuris visus darbus operatyviai paskirstys atskiriems savo sričių profesionalams. Šis kelias užtikrins ne tik greitesnį darbą, bet ir didesnį mūsų veiklos skaidrumą. Įmonė imsis visų priemonių, kad pereinamuoju laikotarpiu klientai patirtų kuo mažiau galimų techninių trikdžių“, – teigia M.Genys.
Bendrovė dvejus metus nuosekliai ruošėsi šiam pokyčiui ir didžiąją dalį savo paslaugų jau perkėlė į elektroninę erdvę.
„Jau dabar pats patogiausias būdas dalyvauti savo namo problemų sprendime – per „eBŪSTO“ platformą. Pavyzdžiui, jau šiandien galima telefonu nufotografuoti name sulūžusią durų rankeną, keliais žodžiais aprašyti bėdą ir atsiųsti mums. Tai – greičiausias kelias spręsti problemą“, – teigia M.Genys
Jo teigimu, ne tik fizinį, bet ir skaitmeninį verslą puoselėjančių kompanijų pranašumą atskleidė koronaviruso krizė. „Tai – dar viena užuomina, kad einame teisingu keliu. Lietuvos daugiabučių namų administravimo rinkoje esame tie, kurie pirmieji pasiūlo inovacijų. Šis kartas – ne išimtis“, – sako M.Genys.
Įgyvendinant pokyčius „Mano BŪSTO“ paslaugų kainodara dėl šio pokyčio klientams nesikeis.
Naujausi komentarai