Pereiti į pagrindinį turinį

Pasaulinė naujovė šokolado rinkoje – ketvirtoji šokolado rūšis atkeliauja į Lietuvą

2018-05-16 10:36
DMN inf.

Pirmasis pasaulyje „Ruby” šokoladas atkeliauja į Lietuvą. Tai ketvirtoji šokolado rūšis, šalies parduotuvių lentynose atsirasianti šalia tamsaus, pieniško ir balto šokolado. Po sėkmingo debiuto Japonijoje, Pietų Korėjoje ir kitose Europos šalyse, „Nestlé Lietuva“ didžiąją šokolado industrijos naujovę  – „KitKat Ruby“ šokolado batonėlį  –  pristato ir Lietuvos šokolado mylėtojams.

Šveicarų šokolado meistrai kompanija „Barry Callebaut“ sukūrė inovaciją – ketvirtą šokolado rūšį „Ruby“, pagamintą iš  iš „Ruby“ kakavos pupelių. Naujojojo šokolado spalva išgaunama natūraliai, nenaudojant  dažiklių ar skonio priedų. „Ruby“ šokoladas buvo tobulinamas daugiau kaip dešimtmentį. „KITKAT“ yra pirmasis prekės ženklas pasaulyje, pritaikęs „Ruby“ šokoladą. 

Per pirmąją savaitę šokolado batonėliai būdavo išparduodami per 30 minučių.

Lietuva yra viena iš pirmųjų Europos šalių, kurioje jau netrukus bus galima įsigyti šios šokolado naujovės. Tai oficialiai bus pirmas kartas, kai mūsų šalyje bus galima įsigyti ir paragauti „Ruby“ šokolado.

Lietuviai – atviri naujovėms

„Lietuvos šokolado rinka yra atvira naujovėms, pastaruoju metu gamintojai siūlo vis daugiau netikėtų ir įdomių skonių, todėl dabar itin palankus metas pristatyti visišką inovaciją – ketvirtąją šokolado rūšį. Praėjus vos keturiems mėnesiams po „Ruby“ šokolado išradimo, „Nestlé“ tarptautinės komandos sukūrė pirmąjį produktą. Džiaugiamės galėdami pristatyti šią inovaciją vartotojams,“ – sako „Nestlé Baltics“ Personalo ir Korporatyvinių reikalų vadovė Ariana Rastauskaitė.

Bendrovės archyvo nuotr.

Pagrindinė naujojo „Ruby“ šokolado tikslinė grupė Lietuvoje yra „įžvalgūs atradėjai“ (angl. discerning discoverers) – žmonės nuo 20 iki 40 metų, kurie mėgsta išbandyti naujus dalykus. Tačiau, kaip pažymi A. Rastauskaitė, tai yra puiki naujovė visiems šokolado mėgėjams.

Didžiulė sėkmė Japonijoje

Pirmieji pasaulyje šokolado batonėliai buvo pristatyti Japonijoje ir Pietų Korėjoje šių metų sausio 18 dieną. Ši rinka buvo pasirinkta, nes yra brandi ir jos vartotojai yra linkę išbandyti naujus, įdomius skonius: Japonijoje galima paragauti daugiau kaip 350 skirtingų šokolado skonių, tokių kaip žaliosios arbatos, vasabių ar netgi suši.

„Ruby“ šokolado pristatymas sukėlė didžiulį susidomėjimą – per pirmąją savaitę šokolado batonėliai būdavo išparduodami per 30 minučių nuo specializuotų parduotuvių darbo laiko pradžios. „Ruby“ šokolado pristatymui specializuota šokolado parduotuvė „KitKat Chocolatory“ Japonijoje pasirinkta dėl sąsajos tarp savo pozicijos – prabangiausios pasaulyje populiaraus „Kitkat pagaminta Japonijoje“ prekės ženklo linijos – ir „Ruby“ šokolado inovacijos.

Bendrovės archyvo nuotr.

Investicijos į naujus gamybos įrenginius

Paskelbusi apie naująjį „Ruby” šokoladą, įmonė taip pat pranešė apie 40 milijonų eurų vertės investiciją, skirtą modernizuoti Hamburgo Wandsbek rajono gamyklai. Čia taip pat bus gaminamas ir „KITKAT Ruby“ šokolado batonėlis, skirtas Europos rinkai. 

Po premjeros Didžiojoje Britanijoje balandžio 16 dieną, per artimiausius mėnesius naujasis „Ruby“ šokolado batonėlis bus pristatytas kitoms Europos rinkoms. Lietuvos parduotuvių lentynose šis šokoladas pasirodys gegužės mėnesio antroje pusėje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų