Pereiti į pagrindinį turinį

„Aurum 1 006 km“ lenktynes laimėjęs J. Adomavičius: galvojau tik, kaip saugiai nuvairuoti iki finišo

2022-07-18 10:34

„Buvau atsiplėšęs nuo varžovų. Galvojau tik apie tai, kaip saugiai nuvairuoti iki finišo“, – prisipažino Julius Adomavičius, pirmasis kirtęs lenktynių „Aurum 1 006 km“ finišo liniją. Šeštadienį pasibaigusių garsiausių Lietuvoje lenktynių nugalėtoja tapo komanda „Circle K – Lesta Racing Team“.

Triumfas: varžybų nugalėtojai pasiekė net keletą varžybų rekordų. Triumfas: varžybų nugalėtojai pasiekė net keletą varžybų rekordų.

Apribojimai nesupančiojo

„Šiemet lenktynės buvo greitesnės, nes patobulėjo ir technika, ir patys vairuotojai“,  – po finišo išlipęs iš čempionų „Audi“ bolido komentavo nugalėtojų atstovas J.Adomavičius.

Tikru finišų meistru pripažintas Julius kartu su ekipos draugais Marijumi Mazucku, Eimantu Navikausku ir Ignu Gelžiniu džiaugėsi ne tik iškovota pereinamąja taure, bet ir šūsnimi pasiektų rekordų.

Šiemet lenktynės buvo greitesnės, nes patobulėjo ir technika, ir patys vairuotojai.

Ekipa laimėjo pergalę ir GT3 klasėje, o 373 ratų, sudarančią 1 006 km, distanciją nuvažiavo per 8 val. 20 min. 1,762 sek. Tai naujas lenktynių trukmės rekordas.

Įdomu, kad ankstesnis rekordas buvo pasiektas 2019 m. ir priklausė tam pačiam lenktynininkui, kai Julius atstovavo komandai „Circle K Miles Plus Racing Team“, kuri su „Porsche GT3 Cup“ lenktynes tuomet baigė per 8 val. 37 min. 26,121 sek.

„Nuo pat pradžių tikėjomės atkaklios kovos. Žinojome, kad turėsime atlikti papildomas užduotis, nes turime du „Pro“ vairuotojus. Svarbiausia, kad vėl pasiekėme savo tikslą“, – triumfavo J.Adomavičius.

„Lamborghini“  –  žemiau

Iki pat paskutiniųjų trasos metrų itin arši kova vyko tarp daugiausia lenktynių laimėjusių, pilotavusių automobilius „Porsche“ ir trasoje tik šiemet debiutavusių „Audi R8 LMS“.

Akistatą įtikinamai 2:0 laimėjo „Audi“, nors likus iki finišo vos dešimčiai ratų taip neatrodė.

Antrąją vietą itin atkaklioje dvikovoje pavyko paveržti tokį pat automobilį vairavusiems ekipos „Circle K MylesPlus Racing Team“ sportininkams Oskarui Brazaičiui, Paului Augustui ir broliams estams Ralfui ir Paului Aronams, kurie nugalėtojams 1 000 km distancijoje pralaimėjo vos 26,726 sek. Į finišą ekipos automobilį atvairavo jauniausias pasibaigusių lenktynių dalyvis aštuoniolikmetis P.Aronas. Antrieji absoliučios įskaitos prizininkai tokią pat vietą iškovojo ir GT3 klasėje.

Trečias finišavo „Porsche 911 GT3 Club“ vairavęs Mantas Janavičius iš komandos „LG Oled PVCase by „Porsche“ club“, o šiuo jo laimėjimu itin džiaugėsi ekipos draugai Michaelas Vergersas, Marius Bartkus ir Aurelijus Rusteika. Tretieji prizininkai, antriesiems pralaimėję vos 0,211 sek., šventė pergalę GTO klasėje.

Scenarijus: nors kovos trasoje netrūko, didesnių incidentų šiemet išvengta / E. Ovčarenko / BNS nuotr.

Ketvirta ir antra GTO klasėje liko komanda „Porsche Baltic GT3“, nuo nugalėtojų atsilikusi vienu ratu. Penkti ir treti GTO klasėje finišavo ekipos „Ignera Bio-Circle by Dinamit“ sportininkai su „Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo“. Šeštąją absoliučios įskaitos poziciją ir ketvirtąją GTO klasėje, nuo nugalėtojų atsilikusi per 12 min., užėmė komanda „Gera dovana-Šiauliai By RD Sings“ su „Lamborghini Huracan Super Trofeo“.

Amžius – ne kliūtis

SP klasėje dominavo jauniausioji per visą 23-ejų jau įvykusių lenktynių istoriją komanda: Rokas Baciuška, Justas Jonušis ir Vilius Kibildis, jie vairavo „BMW M4 Silhoutte“ ir iš visų klasių nugalėtojų užėmė aukščiausią, aštuntąją, bendrosios įskaitos vietą.

Dyzelių klasėje nugalėjo daugkartiniai šių lenktynių dalyviai ir prizininkai – „Antėja Racing Team“ su BMW 135D. SP4 klasėje triumfavo „Anjesė – KTG by TOPsport“ (BMW M3), GT4 klasėje – „Trevio Next Level Customs Brokers“ (BMW M4 GT4), TCR klasėje – „Aromama by Čapkauskas Autocentras“ („Seat Cupra), TC3 klasėje – „RR Team by Finansinių sprendimų agentūra“ (BMW E90), TC4 klasėje – „222 by Autopark“ („VW Scirocco“), o TC 5 klasėje – komanda „Tarzanija Racing“ su „Audi S4“.

Anot dalyvių, šiųmetės lenktynės buvo ramesnės nei pernai, kai buvo užiksuota nemažai avarijų, incidentų ir dalyvių ginčų. Tačiau ir šiemet dažnai keitėsi varžybų lyderiai, neretai neprognozuotai „išsišokdami“ prieš favoritėmis laikytas komandas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų