Kaip nurodoma paskelbto viešojo pirkimo dokumentuose, tiekėjas turėtų sukurti galimybę stotelių naudotojams save identifikuoti bei apmokėti už suteiktas paslaugas.
Sutartis dėl paslaugų su tiekėju būtų sudaroma metams su galimybe pratęsti dar du kartus.
Kaip BNS informavo direkcija, kadangi stotelės šalia valstybinės reikšmės kelių buvo įrengtos už Europos Sąjungos lėšas, penkerius metus paslauga jose turėjo būti teikiama nemokamai. Apmokestinti rengiamasi krovimą tose stotelėse, kuriose šis terminas jau yra pasibaigęs.
„Pasibaigus nemokamos įkrovimo pasaugos terminui ši paslauga bus apmokestinta, siekiant sutaupyti Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšas ir reaguojant į rinkos pastabas, t. y. sudaryti vienodas konkurencines sąlygas kitiems ūkio subjektams sparčiau įrengti ir plėtoti viešąsias elektromobilių įkrovimo stoteles šalia valstybinės reikšmės kelių“, – teigia direkcija.
Kelių direkcija pirkimo dokumentuose nurodo šiuo metu valdanti 28 elektromobilių įkrovimo prieigų stoteles. Pirkime numatoma galimybė, kad jų iki penktadalio padaugės ar sumažės.
Siekiama, kad už įkrovimą būtų galima atsiskaityti per programėlę bei banko kortele vietoje, neįsipareigojant operatoriui. Taip pat norima, kad būtų galimybė apmokestinti krovimo vietos naudotoją, jeigu jis po sesijos pabaigos per nustatytą laiką neatjungia kabelio ir nepatraukia automobilio iš įkrovimo vietos.
Pasak Automobilių kelių direkcijos, kaina už 1 kilovatvalandę (kWh) bus nustatoma įvertinant galios mokesčio dedamąją, elektros energijos perskirstymo paslaugos kainą, elektros energijos kainą bei darbo, įrangos nusidėvėjimo, įrangos priežiūros, bei atsiskaitymo už įkrovimo paslaugas sąnaudas.
Naujausi komentarai