Į naująjį „BMW i3“ montuojama padidinto tankio ličio jonų baterija, kurios talpa siekia 94 ampervalandes, o baterija yra pajėgi sukaupti 33 kilovatvalandes elektros energijos. Svarbu ir tai, kad nors baterijos talpa yra pastebima išaugusi, jos išmatavimai liko nepasikeitę, todėl keisti modelio konstrukcijos neprireikė.
Kaip pastebi gamintojas, realybėje dėl kintančių oro ir kelio sąlygų, naudojant salono šildymą ar kondicionavimą, maksimalus „BMW i3“ įveikiamas atstumas gali vidutiniškai sudaryti apie 200 kilometrų.
„BMW i3“ toliau bus naudojama hibridinė sinchroninė pavara, kuri išvysto 125 kW/170 AG galią. Tai leidžia 100 km/val. šiam modeliui pasiekti per 7,3 sekundės. Dėl šių charakteristikų „BMW i3“ yra ne tik sportiškiausias, bet ir efektyviausias elektromobilis savo klasėje.
Naujajame modelyje, kaip ir ankstesniajame, bus galima pasirinkti 2 litrų darbinio tūrio benzininį generatorių, kuris skirtas įkrauti baterijai ir pailginta maksimalų įveikiamą atstumą papildomais 150 kilometrų. Koncernas ir toliau siūlys „BMW i3“ modelį su mažesnės talpos (60 Ah) baterija, todėl klientai artimiausioje ateityje galės rinktis iš keturių populiariausio premium klasės elektromobilio versijų.
Dabartiniai „BMW i3“ savininkai taip pat turės galimybę pakeisti dabar naudojamą mažesnės talpos bateriją į didesnės talpos.
Kartu su nauju „BMW i3“ modeliu koncernas pristatė ir naujas didesnės galios įkrovimo stoteles, skirtas naudoti namų garaže, ir atnaujintą papildomos įrangos sąrašą.
Naujausi komentarai