Net ir apsiniaukus dangui, prieš pat lietų, norinčių išsiplauti savo automobilį netrūksta. Žmonės neslepia – šiuo metu automobilius plauna dažniau nei įprastai.
„Kai labai priberia daug druskų, tai ir plaunu“, – teigė pašnekovas.
„Eilės, aišku, didesnės – daugiau vairuotojų plauna savo automobilius“, – sakė kitas pašnekovas.
Tą patvirtina ir plovyklų atstovai.
LNK stop kadras.
„Šiemet plovimų padaugėjo jau nuo sausio mėnesio, kadangi orai buvo šilti, tai žmonės ir plovėsi. Buvo labai didelės eilės – plaudavome po 300 mašinų tunelinėje plovykloje, paprastai būna apie 150 mašinų, tai dvigubai daugiau“, – kalbėjo UAB „Skulas“ direktorius Remigijus Majauskas.
„Palyginus su panašiu laikotarpiu praėjusiais metais, srautas išaugo bene dvigubai“, – pabrėžė „Švaros brolių“ savitarnos plovyklų tinklo atstovas Jurgis Bižys.
„Pastarąsias tris dienas mes stebėjome tikrai išaugusį automobilių srautą – vyrukams buvo daug darbo, tas srautas driekėsi iki gatvės ir net už jos, turėjome automobilių eilę“, – nurodė „Ainavos“ generalinis direktorius Kęstutis Kunigėlis.
LNK stop kadras.
Autoservisų atstovai sako, kad ant automobilių nusėdusi druska kenkia ne tik kėbului.
„Taip vadinama korozija ypač veikia aliuminines detales – stabdžių apkabas, netgi ir tas pačias svirtis. Net po metų pakeistos detalės atvažiuoja jau paviršiuje išporėjusios“, – aiškino autoserviso „Ausegra“ vadovas Arvydas Gailiušas.
Jau ne pirmi metai tokia agresyvi druska kelia nerimą net ir visko mačiusiems meistrams.
„Anksčiau tokių procesų nepastebėdavome – tiesiog trupa tos detalės“, – tvirtino A. Gailiušas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Druska, pasak meistro, patenka net į tokias vietas, kur neturėtų.
„Įdomi situacija – jei remontuojame ar keičiame parkavimo sistemos daviklius, atidarę juos pastebime akivaizdžius korozijos židinius, tiesiog pažaliavusias jungtis. Lyg ir neturėtų būti – ten pakankamai hermetiška“, – šnekėjo A. Gailiušas.
„Matome didėjantį žmonių sąmoningumą – dar turbūt prieš 10 metų žmones reikėdavo įtikinėti, kad žiemos sezonu automobilį plauti būtina. Šiandien žmonės patys tai supranta, jaučia ir nori rūpintis savo automobiliais“, – nurodė „Švaros brolių“ savitarnos plovyklų tinklo atstovas.
Meistrai pritaria – plovimas yra vienintelė priemonė prieš druską, tačiau ir čia svarbu žinoti, ko nedaryti.
„Plovimo metu druska yra atskiedžiama, nuplaunama – aišku, 100 proc. neišplausi, bet tai jau gerai. Tik yra viena didelė klaida – nuplauti automobiliai pastatomi į šiltus, nevėdinamus garažus. Tokiu atveju nėra kur išgaruoti vandeniui, tai daro neigiamą poveikį visai korozijos eigai“, – kalbėjo A. Gailiušas.
Žiemą dosniai barstoma druska kenkia ne tik automobiliams, bet ir žmonių avalynei.
Naujausi komentarai