Pereiti į pagrindinį turinį

Sportinis kupė visureigis BMW X6 lietuviams pristatytas prieš jo premjerą Paryžiuje

2014-09-22 12:31
DMN inf.

Vilniuje BMW importuotoja Lietuvoje „Krasta Auto“ surengė išankstinį antros kartos sportinio visureigio „BMW X6“ pristatymą, kurio oficiali pasaulinė premjera įvyks tik spalio mėn. – Paryžiaus automobilių parodoje. Pabrėžiant modelio išskirtinumą oficialus BMW atstovas Lietuvoje naująjį „BMW X6“ pristatė netradicinėje erdvėje – Tarptautiniame Vilniaus oro uoste, ugniagesių angare.

„BMW X6“ turi specialų statusą X modelių šeimoje dėl savo neatsispiriamo patrauklumo, svaigaus dinamiškumo ir novatoriškos prabangos. „X6“ traukia žmonių akis kaip magnetas, o kelyje vairuotojai ir keleiviai automobilyje jaučiasi ne kaip visureigyje, o kaip sportiniame kupė. Ne veltui daugelis automobilių ekspertų „BMW X6“ vadina geriausiai valdomu visureigiu“, – sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė. – Antros kartos „X6“ bus dar geresnis – erdvesnis, nors galingesnis, bet taupesnis, su minkštesne pakaba, daugiau inovacijų ir galimybių pritaikyti savo poreikiams“.

Tapo penkių vietų modeliu

Automobilio viduje vairuotojas galės mėgautis aukšta sėdima pozicija ir, kartu su keleiviais, didesne erdve – naujasis „BMW X6” tapo penkiaviečiu automobiliu. Inžinieriai nežymiai padidino automobilio matmenis – gruodį debiutuosiantis modelis bus 32 mm ilgesnis (viso –  4909 mm), 6 mm platesnis (1989 mm) ir 3 mm aukštesnis (1702 mm). Šie milimetrai leido ne tik sumontuoti tris patogias sėdynes automobilio gale, bet ir padidinti bagažo skyriaus talpą: 10 litrų nenulenkus sėdynių ir beveik 100 litrų jas nulenkus.

Kaip įprasta BMW automobiliams, salono interjere naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos ir sportišką charakterį išduodantys akcentai. Tik „BMW X6“ bus montuojamas sportinis odinis daugiafunkcinis vairas su pavarų perjungimo svirtimis ir išskirtinio dizaino galinės sėdynės, patogiai prilaikančios keleivius posūkiuose.

Galingesni, bet ekonomiškesni varikliai

Dinamišką vairavimą „BMW X6“ užtikrins atnaujinti varikliai, kurie pasižymi ne tik didesne galia, bet ir tapo 22 proc. ekonomiškesni. Grynos galios ir nepakartojamo V8 garso mėgėjai rinksis „BMW X6 xDrive50i“, kurio 4,4 l darbinio tūrio benzininis agregatas išvysto 330 kW/450AG ir visureigiui iki 100 km/h leidžia įsibėgėti vos per 4,8 sekundės. Šis variklis, palyginus su pirmos kartos „X6”modeliu tapo 10 proc. galingesnis, o vartos iki ketvirtadalio mažiau degalų (9,7 l/100 km).

Didesnio sukimo momento mėgėjai rinksis „BMW M Performance Automobile“ kūrinį –  „BMW X6 M50d“. Jame montuojamas BMW sportinių automobilių padalinio patobulintas 3 l darbinio tūrio dyzelinis variklis, kuris išvysto 280 kW/381AG ir 740 nM sukimo momentą. Su šiuo agregatu visureigis iki 100 km/h įsibėgėja per 5,2s, o suvartoja vidutiniškai tik 6,6l 100 kilometrų.

Naujo dizaino „BMW X6 xDrive30d“ bus galingesnis ir penktadaliu taupesnis nei jo pirmtakas – į šį modelį montuojamas 3 l darbinio tūrio 190 kW/258AG variklis, kuris bus ekonomiškiausias, suvartodamas vidutiniškai 6 l dyzelino 100 kilometrų. Nuo 2015 pavasario „BMW X6“ gama pasipildys benzininiu „X6 xDrive35i“ (225 kW/306AG) ir dyzeliniu „BMW X6 xDrive40d“ (230 kW/313AG) modeliais. Pastarojo galia, palyginus su ankstesniu X6 modeliu, taip pat nežymiai padidėjo, o degalų sąnaudos – sumažėjo 17 proc. (iki 6,2-6,3 litro/100 km).

Pasirenkamas pakabos minkštumas

Įspūdingą „BMW X6“ galią vairuotojams valdyti padės išmani prie kelio prisitaikanti pakaba. Koncernas naujajam modeliui naudoja patobulintą šasi, kuri užtikrina ir didesnį važiavimo komfortą, ir sportinį manevringumą.

Pirkėjai, pagal savo pageidavimą galės rinktis tris pakabos variantus, kurie leis reguliuoti jos minkštumą ir komfortiškumą.

Norintys maksimaliai pajusti modelio sportiškumą, galės užsisakyti „M Sport“ paketą. Jis suteikia ne tik agresyvaus dizaino elementus, bet ir užtikrina sportiškesnį pakabos darbą bei staigesnį akseleratoriaus darbą.

Išorė dvelkia sportišku kupė

Ekstravagantiškas ir raumeningas naujos kartos „BMW X6“ išorės dizainas suderina „BMW X“ modelių šeimos tvirtumą ir universalumą su sportiška elegancija, kuri būdinga gamintojo kupė modeliams. „BMW X6“ sportinį charakterį išduoda priekinių ratų arkose montuojami oro deflektoriai, oro „užuolaidos“ po rūko žibintais ir oro įsiurbimo angos. Šie dizaino elementai atlieka funkciją – mažina priekinių ratų vibraciją važiuojant didesniu greičiu.

Žiūrint į „BMW X6“ iš šono į akis krenta kupė primenanti žemėjant stogo linija. Šį unikalų dizainą išryškina dvi kėbulo linijos – tiesi, kuri tęsiasi per visą automobilio šoną ir lenktoji, kuri spinduliuoją dinamiškumą „BMW X6“ gale. Tamsiu paros metu modelio sportišką prigimtį pabrėžia galiniai žibintai su įmontuotomis LED diodų juostomis.

Dar labiau pritaikomas sau

Palyginus su ankstesniu modeliu, antros kartos „BMW X6“ pirkėjai galės geriau pritaikyti modelį savo poreikiams. Be standartinių salono komplektacijų pirkėjai galės užsisakyti „Poplar Grain“ medžio ir „Aluminum Hexagon“ interjero modifikacijas, taip pat pasirinkti dviejų spalvų priekines ir galines sėdynes, įvairesnį vidaus apšvietimą.

Išorę personalizuoti „BMW X6” vairuotojai galės pasirinkdami iš daugiau išorės spalvų variantų ar ratlankių. Turintys išskirtinių poreikių pirkėjai visuomet gali pasinaudoti „BMW Individual“ padalinio, kuris siūlo dar didesnį vidaus ir išorės dizaino elementų pasirinkimą, paslaugomis.

Pasirodys gruodį

Į „Krasta Auto“ saloną naujasis „BMW X6“ atkeliaus 2014 m. pabaigoje, tačiau bendrovė jau priima išankstinius modelio užsakymus. „BMW X6 xDrive30d“ kainos prasideda nuo 231,5 tūkst. Lt., „BMW X6 xDrive50i“ kainuoja nuo 294 tūkst. Lt., o „BMW X6 M50d“ – nuo 324,5 tūkst. litų.

Vilniuje surengtame išankstiniame „BMW X6“ pristatyme „Krasta Auto“ nustebino parodžiusi ir du naujosios „i“ serijos modelius – sportinį hibridinį automobilį „BMW i8“, kuris vien elektros motoru nuvažiuoja 40 km, o didesniems nuotoliams įveikti naudoja benzininį variklį, bei  miesto elektromobilį „BMW i3“, varomą tik elektros agregatu ir gebanti su pilnai įkrautomis baterijomis nuvažiuoti 130-160 kilometrų, priklausomai nuo vairavimo sąlygų ir stiliaus. Beje, „BMW i3“ savininkai turi galimybę šį nuvažiuojamą atstumą prailginti dusyk iki 300 km, jeigu pasirenka modelį su papildomu 0,65 litro, 34 AG benzininiu varikliu, kuris nesuka ratų, bet veikia kaip elektros generatorius, įkraunantis elektros variklį. Tad pildant šio variklio 9 litrų talpos benzino baką galima nuvažiuoti ir dar tolimesnius atstumus.

Naujausi komentarai

Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų