Paroda konstruojama dvejopai: remiantis kino aikštelėse fotografavusių autorių darbais bei pirmuoju lietuvišku filmu, sukurtu naudojantis tik fotoaparatu, „Nerutina“ (2007). Į ekspoziciją patenka ir klasikais vadinami autoriai, tokie kaip Algimantas Mockus ar Audriaus Zavadskis, ir iki šiol niekur nepublikuoti operatoriaus Viktoro Radzevičiaus aktorių ir kino veikėjų portretai. Rodomos ir rečiau eksponuotos Juozo Budraičio fiksuotos kino aikštelės, kuriose kuriama pietų pertraukos, laukimo ar darbo dienos pabaigos nuotaika. Neseniai anapilin iškeliavusio Audriaus Zavadskio fotografijos komponuojamos su jo sūnaus Pauliaus Zavadskio šiandieninėmis kino aikštelės nuotraukomis – taip atsiranda iš pirmo žvilgsnio netikėtas, bet puikiai vienas kitą papildantis duetas. Tuo tarpu Pauliaus Makausko ir Audriaus Solomino instaliatyvi kino fotografijos kompozicija tampa lyg atsvara anų laikų „lėtajai“ fotografijai ir, tikriausiai, gyvenimo būdui. Šia instaliacija stengtasi sukurti simbolinį autoriaus darbastalį, kurį turi kiekvienas menininkas, darydamas savo darbų atranką.
Parodos autoriai: Juozas Budraitis, Paulius Makauskas, Algimantas Mockus, Viktoras Radzevičius, Audrius Zavadskis, Paulius Zavadskis, Miglė Narbutaitė. Parodos metu bus rodomas režisierės Jūratės Samulionytės filmas „Nerutina“ (2007), kuris yra įvertintas Sidabrinės gervės kino apdovanojimu Trumpametražių filmų kategorijoje.
Ši paroda – Lietuvos fotomenininkų sąjungos žurnalo „Fotografija“ dalis. Periodinis leidinys yra leidžiamas nuo 2000 m., kiekvienais metais parengiant du numerius. Pirmasis metų numeris yra sudaromas pagal tam tikrą tematiką, o antrasis paprastai būna skirtas apibendrinti metų įvykius, perspausdinant parodų, festivalių, renginių recenzijas.
2019 m. žurnalo „Fotografija“ Nr. 37(1) tema – „Kinas ir fotografija“. Leidinį sudaro moksliniai tiriamieji straipsniai, interviu su menininkais, dirbančiais kino ir fotografijos srityse, bei kūrinių apžvalga.
Paroda veiks iki 2020 m. sausio 11 d.
Naujausi komentarai