Lipdukai išdalyti, o iš prekybos centrų iškeliavo arba vis dar tebekeliauja rankšluosčiai, vonios kilimėliai ir chalatai. Prekybininkai trina rankas – tikslas pasiektas.
Būtiniausias pirkinys
"Iki 25 litų jums trūksta keliolikos centų. Pirksite ką nors?" – išgirdę šį kasininkės klausimą prieš gerą mėnesį "Rimi" ir "Maximos" parduotuvių lankytojai akimirksniu ant judančio takelio guldydavo loterijos bilietus, šokolado plyteles, degtukų dėžutes arba kitas smulkias prekes.
Viskas – dėl lipduko, kurį prekybos centrų darbuotojos plėšdavo visiems pirkėjams, perkopusiems minėtą sumą. Iš piniginės trauki 50 litų – gauni du lipdukus. Už šimtinę – visus keturis. "Vienas lipdukas kišenėje, kitas guli rankinės dugne – pagavau azartą rinkti. Šiaip ar taip į parduotuvę einu kiekvieną dieną, pamaniau, kad už tai dar ir rankšluostį gausiu", – apie visuotinę lipdukų karštinę kalbėjo kaunietė Birutė.
Moteris neslėpė, kad besimėtančius lipdukus lentynose ir ant stalų matė ne pas vieną savo draugę ir giminaitį. Neretai tarp renkančiųjų vykdavo ir savotiški mainai – duodi "Rimi" lipduką, o už jį gauni "Maximos". "Vienas lipdukas įkainotas 25 litais. Už 40 lipdukų sumokėjau ne mažiau kaip tūkstantį. Kai pagalvoji – pusė algos", – skaičiavo pedagoge dirbanti Birutė.
Rinko ištisos šeimos
Prekybos tinklo "Maxima" parduotuvėse šalia buitinių, maisto, laisvalaikio ir kitų prekių lentynos su "Fores" ir "Bears" kolekcijos rankšluosčių ir chalatų pakuotėmis atsirado kovo mėnesio pabaigoje.
Kelias iš siūlomų prekių, pateikus lipdukais išklijuotą skrajutę, čia buvo galima įsigyti už simbolinį vieno cento mokestį. Svajojantieji apie naują chalatą sau arba savo atžalai atitinkamai turėjo sumokėti 39,99 arba 59,99 lito. Iš lentynos traukiantieji vonios kilimėlį arba didesnių matmenų rankšluostį, piniginėje ieškojo dešimtinės.
"Maximos" parduotuvėse lipdukai buvo dalijami iki liepos 26 d. Užpildytas knygeles iškeisti į akcijos prekes miestiečiai galėjo iki rugpjūčio 16 d. Birutė su užpildytomis knygelėmis vienoje parduotuvių pasirodė likus dviem dienoms iki akcijos pabaigos ir liko nustebusi.
"Praėjusiais metais taip pat susivėlinau, todėl, užuot gavusi išsvajotą keptuvę, turėjau tenkintis mažu puodu. Maniau ir dabar liksiu nieko nepešusi", – prasitarė kaunietė, tris "Maximos" knygeles iškeitusi į tris rankšluosčius.
Prekybos tinklo "Maxima" duomenimis, per akciją buvo išdalyta 50 mln. lipdukų. "Net 80 proc. jų sugrįžo. Vadinasi, tokia dalimi lipdukų buvo pasinaudota atsiimant prekes", – džiaugėsi "Maximos" atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė, pridūrusi, kad akcijos pradžioje užsakytų prizų skaičių vėliau teko padidinti net kelis kartus.
Iš viso už lipdukus atsiimta 1 mln. vienetų akcijos gaminių. Statistiškai kiekviena Lietuvos šeima gavo nors po vieną akcijos prekę. "Aktyviausios akcijos dalyvės – moterys. Jos neretai surinkdavo po tris arba keturis lipdukų komplektus, todėl akcijos prekėmis aprūpino visą šeimą", – šypsojosi R.Saulytė.
Bus daugiau programų
Šiais metais kovo pradžioje "Rimi Lietuva" jau penktą kartą paskelbė lojalumo programą, kai pirkėjai už surinktus akcijos lipdukus galėjo gauti nemokamai arba su didele nuolaida įsigyti "Villeroy&Boch" rankšluosčius ir kitus vonios aksesuarus.
Lipdukų dalijimo laikas jau baigėsi, tačiau rankšluosčius arba vonios kilimėlius miestiečiai gali atsiimti iki rugpjūčio pabaigos. "Ši akcija savo populiarumu nenusileido kitoms, kai dalijome indus arba įrankius", – tikino "Rimi Lietuva" atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.
Pasak jos, per panašias lojalumo programas populiariausios prekės yra tos, už kurias nereikia mokėti, tačiau pasitaiko ir išimčių.
"Per šią akciją paaiškėjo, kad pirkėjams labai patinka vonios kilimėliai. Ir visai nesvarbu, kad už juos reikėjo primokėti", – pasakojo R.Juodkienė. Praėjusiais metais "Rimi" prekybos centrų lankytojai iš lentynų mieliau ėmė ne nemokamas šampano, o vyno taures, už kurias taip pat reikėjo papildomai sumokėti.
Jau rugsėjo 22 d. visose "Rimi" parduotuvėse prasidės naujoji lojalumo akcija. Tačiau kol kas jos detalių R.Juodkienė nenorėjo atskleisti.
Prekybos centrų akcijų lietus:
Pirmoji "Rimi Lietuva" lojalumo programa startavo 2007 m. vasario viduryje. Tada prekybos centrų pirkėjai galėjo nemokamai gauti arba su didele nuolaida įsigyti aukštos kokybės stiklinių puodų "Pyrex".
2008 m. "Rimi Lietuva" savo klientams už lipdukus pasiūlė porcelianinių pietų stalo indų ir stalo įrankių bei peilių rinkinius.
Tais pačiais metais už surinktus lipdukus "Maximos" parduotuvėse pirkėjai galėjo atsiimti "Chick" puodus ir keptuves.
2009 m. pradžioje lipdukus savo pirkėjams dalijo prekybos tinklas "Iki", siūlantis su nuolaida įsigyti keptuvių.
Naujausi komentarai