Ką daryti, jei naktį patekote į bėdą ir reikia specialisto pagalbos? Laukti ryto ar bandyti laimę ir atkakliai sukti visą naktį dirbančių įstaigų numerius?
Neužsiveda automobilis
Antradienio vakaras, maždaug 22.30 val. Skambinu informacijos telefonu ir klausiu, kuris autoservisas Vilniuje dirba visą parą. Pasirodo, tik vienas – individualioji A.Klimkin įmonė. Skambinu nurodytu numeriu ir pasakoju išgalvotą istoriją, kad niekaip negaliu užvesti automobilio, o būtinai turiu išvažiuoti. Ar galite atvažiuoti ir man padėti?
Meistras labai maloniai klausinėja, kas atsitiko automobiliui, bando padėti paaiškinti, ką galėčiau daryti. Tačiau mintis naktį kažkur važiuoti jo nevilioja – apgailestauja, kad nors ir teikia tokias paslaugas, šiam vakarui jau turi kitų planų.
Nusivylusi atsisveikinu, tačiau praėjus porai minučių sulaukiu skambučio: vis dėlto meistras pakeitė savo planus ir teiraujasi, kur tiksliai turi atvykti. Lieka tik atsiprašyti ir prisipažinti išgalvojus nelaimę.
Užstrigo raktas
Kitas bandymas – automobilio spynelėje užstrigęs raktas. Informacijos telefonu man padiktuoja tris numerius avarinio automobilių spynų atrakinimo įmonių, turinčių dirbti visą parą. Vienas jų 23 val. jau išjungtas. Lieka dar du.
Ilgai laukusi galiausiai išgirstu nepatenkintą balsą. Aiškinu, kad raktas įstrigo spynoje ir noriu pasiteirauti, kiek man kainuotų, jei meistras atvažiuotų padėti. Vis dar nepatenkintas vyras ima klausinėti įvairių automobilio duomenų ir išgirdęs, kad sunkiai apie jas susigaudau, pasipiktina, kad be to negali man pasakyti kainos. Galiausiai pavyksta išpešti, kad mažiau kaip šimto litų tikrai nebus, veikiausiai daugiau.
Nusprendžiu dar pasikrapštyti pati ir perskambinti vėliau nesėkmės atveju. Meistras perspėja, kad pati galiu ką nors sulaužyti, o jei skambinsiu vėliau, kaina smarkiai išaugs. Ką gi, rizikuosiu, juk turiu dar vieną numerį.
Tuo vieninteliu likusiu ir bandau skambinti. Tačiau – netikėtumas. Telefone vėl išgirstu tą patį balsą, kuris pasipiktinęs rėkia, ar mane domina galima pagalba, ar jos kaina. Tačiau pasako, kad vien už tai, kad atvažiuos, meistras iš manęs paims 30 litų. O toliau jau – kaip Dievas duos... Bandau teirautis, kodėl skirtingų įmonių telefonais atsiliepia tas pats žmogus, tačiau jis tik sumurma, esą, matyt, peradresavo.
Miestui – vienas veterinaras
Žinoma, automobilio tvarkymas dažniausiai gali palaukti. Tačiau ką daryti, jei naktį susirgo mylimas augintinis? Šiuo metu Vilniuje visą parą budi vienintelė veterinarijos klinika "Greitoji žirafa", kurios specialistai bėdai ištikus ir patys atvažiuoja į namus. Iškvietimo naktį arba savaitgalį kaina – nuo 60 iki 150 litų, atsižvelgiant į atstumą, kurį veterinarams tenka važiuoti.
Tokias paslaugas seniau teikę veterinarai nusprendė, kad tai daryti – jokios prasmės. "Aštuonerius metus turėjome naktimis budintį veterinarą, bet vėliau nusprendėme, kad mūsų miestas šiai paslaugai nepasiruošęs. Naktimis turėdavome daugybę kvailų skambučių. Skambindavo išgėrę arba kelias dienas laukę ir nieko nedarę, galiausiai nuspręsdavo kviesti veterinarą naktį. Daugelio skambinančiųjų bėdos iš tikrųjų nebūdavo tokios didelės, jie tiesiog panikuodavo", – pasakojo Jakovo veterinarijos klinikos vadovas Jakovas Šengautas.
Bet ar dėl to vieno iš keliolikos skambučių, kai pagalba iš tikrųjų reikalinga, nevertėtų vis dėlto turėti naktį budinčio gydytojo? "Mūsų miestui vienos klinikos, budinčios visą parą, visiškai pakanka", – įsitikinęs J.Šengautas, rekomenduodamas visiems, kam prireikia pagalbos ne darbo metu, kreiptis į "Greitąją žirafą".
Vilniuje naktį galima kreiptis:
Autoserviso paslaugas teikia: A.Klimkin individualioji įmonė, tel. 8 603 57 380.
Avarinis automobilių spynų atrakinimas: "Raktų dirbtuvė", tel. 8 699 27 560.
Budintis veterinaras: "Greitoji žirafa", tel. 8 606 98 886.
Budinti vaistinė: "Eurovaistinė", Ukmergės 282, tel. 8 800 50 005.
UAB "Avarija", tel. 1355.
Naujausi komentarai