Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros grupės vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas papasakojo apie naujus greičio matuoklius.
– Kodėl bus įrengti imitaciniai greičio matuokliai?
– Gal per skambiai pasakyta, kad imitaciniai. Bus įrengta dešimt greičio matuoklių korpusų ir vienas kilnojamas greičio matuoklis, kuris bet kuriuo momentu gali atsirasti viename iš tų dešimties.
– Bet važiuojant pro greičio matuoklio korpusą, nežinosi, ten – tikras greičio matuoklis ar ne?
– Tikrai taip.
– Kodėl nuspręsta įrengti ne dešimt tikrų, o dešimt imitacinių greičio matuoklių?
– Taupant lėšas. Manome, kad pasiteisins ir greičio matuoklių imitacijos, kai bet kuriuo momentu gali atsirasti tikras greičio matuoklis. Vairuotojai bus atidūs ir tose vietose greičio neviršys.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Ar tai sudrausmins vairuotojus?
– Be abejo.
– Kiek dabar Vilniuje yra greičio matuoklių? Ar jie sudrausmina vairuotojus? Ar vairuotojai sulėtina greitį?
– Greičio matuokliai visada sudrausmina vairuotojus. Dabar statysime keturis stacionarius greičio matuoklius ir dešimt vietų, kur bus matuojamas sektorinis greitis.
– Ar tie greičio matuokliai bus keliaujantys? Nebus taip, kad jie bus pastatomi dešimtyje vietų ir tik ten stovės? Jie kažkur keliaus?
– Taip, yra 60 vietų sąrašas. Matant būtinybę, imitacinį greičio matuoklį bus galima perkelti į kitą vietą.
– Kaip nustatoma, kur statyti greičio matuoklį? Ar ten, kur didelis greitis, pavyzdžiui, Geležinio Vilko gatvėje? Ar ten, kur žmonės pasiskundžia, kad „laksto“ vairuotojai?
– Visur, kur matome vairuotojus viršijančius greitį: prie mokyklų, darželių, ten, kur yra „juodosios dėmės“. Tos vietos buvo parinktos vertinant eismo saugumą. Labai aktualus dalykas, kadangi tai – sektorinis greičio matuoklis, ruožas negali būti trumpesnis nei 400 metrų. Tai irgi buvo vertinama.
Naujausi komentarai