„Būsimo mugės organizatoriaus pasiūlyta kaina prekybininkams už šventės plotus yra logiška ir užtikrina, kad jokios papildomos oficialios ar neoficialios rinkliavos nebus renkamos“, – pranešime spaudai sakė sostinės savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Pasak įmonės vadovės Vaivos Jozaitytės, bendrovės ketina mugės rengimą modernizuoti, todėl vietas prekybai parduos internetu, per specialiai mugei sukurtą sistemą.
„Tokiu būdu prekybos vietų įsigijimas taps skaidriu, aiškiu, paprastu, kas ir buvo mūsų pagrindinė siekiamybė teikiant pasiūlymą savivaldybei”, – pranešime spaudai sakė V. Jozaitytė.
Sutartis su bendrove bus pasirašyta su galimybe pratęsti ją 2020 ir 2021 metams. Konkurse taip pat dalyvavo bendrovės „Mapa Holding“, „Medusa Concert“ ir „Sukurta LT“.
„Concept Events & Media“ jau yra tris kartus (2009, 2010 ir 2011 metais) organizavusi Kaziuko mugę.
Savivaldybė nusprendė keisti mugės operatorių dėl anksčiau buvusių neskaidrių prekybos susitarimų, kai bendrovei „Vikšris“ mugės dalyviai mokėdavo skirtingas kainas.
Kaziuko mugė kitąmet vyks kovo 1–3 dienomis.
Naujausi komentarai