Vilniaus viešojo transporto darbuotojai darbdaviui ant stalo pateikė 170 punktų reikalavimų dokumentą, tačiau čia pat paaiškėjo, kad tartis bus galima tik dėl mažiau nei pusės, o skundų vairuotojai turi didelių.
Žmones kasdien vežiojantys darbuotojai pasakoja, kad dėl intensyvaus grafiko neretai net neturi kada subėgioti į tualetą, bet ir tai su kitais nepatogumais atrodo menkniekis.
Skundai aidi ne tik iš vairuotojų. Priekaištų turi ir autobusų remonto dirbtuvėse plušantys šaltkalviai. Jie aiškina, kad ir juos įmonės valdžia apvaginėja vidury baltos dienos.
Sostinės valdžia vairuotojų surengtame mitinge nepasirodė ir į jokias diskusijas kol kas nesileidžia.
Tuo metu Vilniaus viešojo transporto vadovas sako, kad įmonės kasoje pinigų yra tiek, kiek yra. Po paskutinių autobusų pirkimų apie papildomus įsipareigojimus negali būti nė kalbos.
I. Gelūno / Fotobanko nuotr.
Vilniaus viešojo transporto vairuotojai žada eiti iki galo. Jei reikės, prie savivaldybės statys palapines ir čia pat nakvos. Trauktis esą nebėra kur.
Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos vadovė sako, kad problemos sostinės viešojo transporto parke kaupėsi ne metus ir ne dvejus.
Inga Ruginienė sostinės valdžią perspėja: jei vairuotojai toliau bus ignoruojami, Vilniaus viešasis transportas stos, mieste kils chaosas.
Vilniaus viešojo transporto vairuotojų kantrybės taurę perpildė pasirodžiusi žinia, kad įmonėje kuriami nauji vadovų etatai, o ilgiau dirbantiems direktoriams keliamos algos. Tuo pačiu įmonėje buvo atsisakoma dalies remonto dirbtuvių darbuotojų.
Naujausi komentarai