„Orsay“ skirtas jaunatviškoms, madai neabejingoms merginoms ir moterims, kurios vertina kokybę už priimtiną kainą ir siekia drabužiais išreikšti savo individualumą.
Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse „Aprangos” grupė 2017 m. pradžioje pasirašė franšizės sutartį su Vokietijos kompanija „Orsay“ ir atidarė dvi šio prekės ženklo parduotuves Lietuvoje – Kaune ir Panevėžyje. Šį penktadienį atidaroma jau trečioji parduotuvė. Šįkart nuspręsta praverti sostinės prekybos centro „EUROPA“ duris ir „Orsay“ prekės ženklo rūbus ir aksesuarus pristatyti vilnietėms.
Ši lokacija pasirinkta neatsitiktinai – aplink verslo centrai, dideli miesto gyventojų srautai, o „Orsay“ prekinio ženklo gerbėjos – miesto moterys, kurioms svarbi nepriekaištinga išvaizda ir kokybė. Be to, šio prekės ženklo kūrėjai ypatingą dėmesį skiria verslo drabužių linijai ir suknelėms, kurios jau tapo „Orsay“ vizitine kortele.
Irma Marcinkienė, „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo vadovė, pastebi, jog lietuviai visuomet vertino kainos ir kokybės santykį bei pasižymi racionalumu. „Todėl „Orsay“ prekės ženklas puikiai atitinka moterų poreikį atsinaujinti garderobą už priimtinas kainas. Juolab, kad prekės ženklo „Orsay“ kolekcijos siūlo tiek patrauklų klasikinį asortimentą kasdienai, tiek ypač patrauklias kainas laisvalaikio asortimentui bei pristato šventėms skirtas kolekcijas.“
Nuo spalio 13 d., penktadienio, iki spalio 15 d., sekmadienio, parduotuvės atidarymo proga visiems klientams bus suteikiama 20 proc. nuolaida.
Prekės ženklas „Orsay“ įkurtas 1975 m. Vokietijoje ir valdo beveik 680 parduotuvių 31-oje pasaulio šalyje.
Naujausi komentarai