Pereiti į pagrindinį turinį

Po lėktuvo katastrofos Pakistano oro linijos paaukojo ožką

2016-12-20 13:49
BNS inf.

Pakistano nacionalinės oro linijos praėjus kelioms savaitėms po vienos skaudžiausių šalyje aviacijos katastrofų šalia vieno iš savo lėktuvų paaukojo ožką nesėkmei nubaidyti, tačiau sulaukė daugybės pašaipų.

Europos gamintojos ATR turbopropelerinis lėktuvas, priklausęs „Pakistan International Airlines“ (PIA), gruodžio 7 d. Pakistano šiaurėje įsirėžė į kalno šlaitą ir užsiliepsnojo. Žuvo visi 47 jame buvę žmonės.

Ritualinis ožkos paskerdimas įvyko sekmadienį Islamabado oro uoste. Nuotrauka iš šio renginio netrukus pasklido internete ir sulaukė daugybės socialinių tinklų vartotojų pašaipų. Jie teigė, kad avialinijos atsisako saugumo standartų ir pasitiki prietarais.

„Tai ne pokštas: #Pakistanas išrado naują saugumo priemonę savo dūžtančiai oro vežėjai #PIA“, – „Twitter“ parašė vartotojas Asimas Yousafzai (Asimas Jusafzajus).

Kitas vartotojas Rahoonas Rashidas (Rahunas Rašidas) rašė: „(Juodos ožkos) neskraidina lėktuvų, tai daro efektyvumas.“

Tuo tarpu populiarus šalies laikraštis „Dawn“ pirmajame puslapyje pirmadienį išspausdino straipsnį pavadinimu „PIA: pasikliaujant vien tik sėkme“.

„Dėkingumo gestas“

PIA atstovas Danyalas Gilani (Danjalas Gilanis) patvirtino, kad gyvulio paaukojimas tikrai įvyko. Jo teigimu, tai buvo kai kurių darbuotojų „dėkingumo gestas“ prieš atnaujinant skrydžius oro linijų turimais ATR lėktuvais. Kompanijos vadovybė to nesankcionavo, pridūrė D. Gilani.

PIA po įvykusios katastrofos nutraukė skrydžius dešimčia likusių savo ATR lėktuvų, kurie bus atidžiai patikrinti.

Oro linijų pirmininkas Muhammadas Azamas Saigolas (Muhamadas Azamas Saigolas) praėjusią savaitę pareiškė atsistatydinąs dėl „asmeninių priežasčių“.

Iki gruodžio 7 d. PIA jau 10 metų nebuvo patyrusios katastrofų ir turėjo patikimo tinklapio AirlineRatings.com, kuris oro bendroves vertina nuo 2013 metų, aukščiausią 7 balų įvertinimą.

Tačiau 2014 metais JAV statistikos ekspertas Nate'as Silveris (Neitas Silveris), remdamasis 1985-2014 metų duomenimis, nustatė, kad šios oro linijos visą laiką patirdavo daug incidentų, kai, jo žodžiais, „vos neįvykdavo“ avarijos, o tai yra rizikos rodiklis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų