Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacijos teiktam projektui „Emocinės pagalbos telefonu teikimas 2016-2018 metais“ 2017 metams skirta 236 000 eurų. Per šiuos metus pagalbos telefonu linijų veiklos plėtrai ministerija numatė skirti dar papildomai virš 200 000 eurų.
„Šios linijos – labai svarbi grandis, padedanti suaugusiems ir vaikams susidoroti su emocinėmis problemomis, rasti pagalbą dėl įvairių negandų ar tiesiog išsipasakoti. Savanoriai ir psichologai, dirbantys šiose linijose, dirba labai svarbų ir nelengvą darbą, padėdami visuomenei atrasti viltį ir jėgų padėti sau, šeimai, artimiesiems,“ – sako Socialinių paslaugų skyriaus vedėja Daiva Buivydaitė-Garbštienė.
11 tarnybų dirba susijungusios į 5 linijas: Jaunimo, Vaikų, „Vilties“, Pagalbos moterims bei „Linija doverija“. Į visas linijas yra galimybė prisiskambinti iš fiksuoto ryšio ir iš mobiliojo ryšio operatorių „Bitė“, „Telia“ ir „Tele 2“.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija apmoka gyventojų, skambinančių į emocinę (psichologinę) pagalbą teikiančias tarnybas, skambučius ir iš dalies dengia tarnybų administravimo išlaidas.
Emocinės paramos tarnyba |
Telefono numeris |
Darbo laikas |
„Jaunimo linija“ |
8 800 28888 |
I-VII |
„Vaikų linija“ |
116 111 |
I-VII |
„Linija Doverija“ (parama teikiama rusų kalba) |
8 800 77277 |
II-VI |
„Pagalbos moterims linija“ |
8 800 66366 |
I-VII |
„Vilties linija“ |
116 123 |
I-VII |
Naujausi komentarai