„Manau, jie važiuoja per greitai, jie tiesiog išdygsta tau prieš akis“, – kalbėjo gatvėje sutikta moteris.
„Kartais jie labai neatsargiai važiuoja gatvėmis, tai gali būti pavojinga. Erzinantis dalykas. Reikia būti labai budriems“, – sakė kita moteris.
Tokiais dviračiais Amsterdame leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 25 km/val. greičiu. Tad ir parduodamų dviračių greitis – apribotas. Tačiau jaunimas sugalvoja tokių būdų, kaip greitį padidinti, pavyzdžiui, išjungti greičio ribotuvą. Taip išvystomas maksimalus greitis net iki 50 km/val.
„Stengiamės kovoti su pardavėjais, kurie siūlo įvairius patobulinimus, jiems mūsų dviračiai turėtų būt neprieinami. Valdžia turi stebėti tokią veiklą ir pasakyti, kad tai draudžiama“, – aiškino dviračių storomis padangomis gamintojas Niels Willems.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Transporto ekspertai turi pasiūlymą.
„Tuo turi užsiimti policija, ji turėtų tikrinti tokių transporto priemonių greitį prie įvažiavimų į kiemus ar kitose vietose, kur greitis yra pavojingas“, – kalbėjo universiteto profesorius Bert Van Wee.
Tačiau vietos valdžia atsigręžia į naująsias technologijas.
„Naudodami mūsų prietaisus galite užtikrinti, kad būtų nustatytas labai lokalizuotas maksimalus leistinas greitis. Galime parinkti zonas aplink mokyklą, aplink kliūtį kelyje, pavojingą sankryžą“, – sakė programuotojas Paul Timmer.
Informacija ant dviračio sumontuotam prietaisui siunčiama GPS signalu.
„Jeigu ekranas žalias – elgiatės teisingai. Ekrane galite matyti didžiausią 20 km/val. greitį, jei viršysite greitį, ekranas taps raudonas, o pagalba minant pedalus išsijungs. Galime užtikrinti, kad ši technologija būtų įtraukta į dviračio komplektaciją“, – tęsė P. Timmer.
Valdžia vėliau šį mėnesį žada pateikti papildomus siūlymus, kaip kovoti su nedrausmingais elektrinių dviračių vairuotojais.
Naujausi komentarai