Jie paskelbė du žuvusiųjų sąrašus, kur minimi 12 žmonių, kurių tapatybės nebuvo nustatytos.
Pasak pareigūnų, nelaimė įvyko Gotkio rajone Sindo provincijos šiaurinėje dalyje, šalia Daharkio miesto, iš Karačio į Sargodą važiavusiam „Millat Express“ traukiniui nulėkus nuo bėgių ir atsidūrus po kelių minučių priešinga kryptimi iš Ravalpindžio vykusio „Sir Syed Express“ traukinio kelyje. Tiksli įvykio priežastis dar nenustatyta.
Daugiau kaip 100 žmonių buvo sužeisti.
Keletas žmonių daug valandų praleido įkalinti sulamdytuose traukinių vagonuose atokioje Sindo provincijos dalyje, kol iki jų atvyko gelbėtojai su specialia technika.
Prie apvirtusių bendrovės „Pakistano geležinkeliai“ traukinių vagonų susirinko minios aplinkinių kaimų gyventojų, ant žemės mėtėsi sulamdytos metalinės traukinio korpuso detalės, o taip pat krūvos keleivių bagažo.
Žuvusiųjų skaičius visą dieną nuolat didėjo, o tikimybė surasti išgyvenusiųjų mažėja, sakė rajono administracijos pareigūnas Rizwanas Naziras (Rizvanas Naziras).
Traukinių susidūrimas įvyko maždaug 3 val. 30 min. vietos (0 val. 30 min. Lietuvos) laiku, kai didžioji dalis iš 1 200 abiejų traukinių vagonuose buvusių keleivių veikiausiai snaudė.
„Mes virtome vieni ant kitų, bet tai nebuvo taip mirtinai pavojinga“, – naujienų agentūrai AFP pasakojo Akhtaras Rajputas (Achtaras Radžputas), važiavęs traukinyje, kuris nulėkė nuo bėgių.
„Tada iš kažkur į mus trenkėsi kitas traukinys, smūgis buvo stipresnis. Atgavęs sąmonę pamačiau aplink mane gulinčius keleivius, kai kurie bandė ištrūkti iš vagono“, – kalbėjo jis.
„Praradau orientaciją ir bandžiau suvokti, kas mums atsitiko, kai trenkėsi kitas traukinys“, – AFP pasakojo kitas traukinio keleivis, vardu Shadidas (Šadidas).
Naktį aidėjo pagalbos šauksmai, gyviems likusiems žmonėms stengiantis išsilaisvinti iš vagonų ir vietos gyventojams puolus į įvykio vietą jiems padėti. Išaušus iki 20 keleivių tebebuvo įstrigę sulamdytuose vagonuose, o gelbėtojai mėgino juos ištraukti pasitelkdami sunkiąją techniką, informavo Daharkio rajono aukšto rango policininkas Umaras Tufailas.
Viename vietos televizijos reportaže buvo matyti, kaip medikai stato lašinę sąmonės nepraradusiam pacientui, kurio kūnas liko įstrigęs tarp sulamdytų vagono suolų.
Taip pat buvo parodyti eilėmis ant suolų suguldyti žuvusiųjų kūnai, uždengti skaromis.
Anot vietos žiniasklaidos, dalis nuo bėgių nulėkusio traukinio keleivių vyko į vestuves, tačiau lieka neaišku, ar jų yra tarp sužeistųjų ar žuvusiųjų. Reportažuose tai pat buvo parodyta, kaip greitosios pagalbos automobiliai sužeistus keleivius gabena į ligonines. Pasak Pakistano televizijų, praėjus keturioms valandoms po avarijos sunkioji technika dar nebuvo pasiekusi įvykio vietos.
Nelaimė įvyko pakeltoje geležinkelio atkarpoje, einančioje per dirbamos žemės laukus.
Geležinkelių ministras Azamas Swati (Azamas Svatis) patikino, kad inžinieriai ir ekspertai bando nustatyti nelaimės priežastį. Anot ministro, bus nagrinėjamos visos versijos, įskaitant sabotažo galimybę.
Traukinių avarijų Pakistane įvyksta gana dažnai, daugiausia dėl saugos reikalavimų nesilaikymo, prastai prižiūrimos ir senstančios geležinkelių sistemos bei mašinistų aplaidumo.
2019-ųjų spalį mažiausiai 75 žmonės žuvo kilus gaisrui iš Karačio į Ravalpindį važiavusiame keleiviniame traukinyje.
2016-aisiais Karačyje susidūrus dviem traukiniams, gabenusiems šimtus keleivių, žuvo 21 žmogus.
1990-aisiais šalies pietuose į stovėjusį krovininį traukinį sąstatą įsirėžus pilnutėliam keleiviniam traukiniui žuvo 210 žmonių. Tai buvo didžiausia geležinkelių katastrofa Pakistano istorijoje.
Naujausi komentarai