„Džiugu, kad Vilnius stengiasi dviratininkams sukurti kuo patogesnes sąlygas ir taip skatina šį judėjimo mieste būdą. Nors tiesiant naujus takus dar laukia daug darbų – pasirinkta kryptis, mano nuomone, yra teisinga. Svarbu suprasti, kad tinkamos infrastruktūros sukūrimui, o dar labiau – įpročių keitimui reikia laiko, ir tai, ką Vilnius padarė per keletą metų – tikrai daro įspūdį. Kiekvienas miestas susiduria su skirtingais iššūkiais, tad nereikėtų bijoti eksperimentuoti, net ir daryti klaidų bei atrasti savitus sprendimus – būtent tai ir daroma visame pasaulyje gerinant pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą“, – sakė L. Noutas.
Projekto „CYCLEWALK“ partneriai Vilniuje dalyvauja praktiniuose mokymuose, kuriuose aptariami pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūros, saugių ir patogių sankryžų dizaino klausimai bei susisiekimo dviračiu ar pėsčiomis tinklo planavimo, atsižvelgiant į skirtingus poreikius, metodikos.
Gegužės 24-25 d. dvidešimt projekto partnerių susipažįsta su Vilniaus pėsčiųjų infrastruktūra – jie apžiūri kasdienio susisiekimo pėsčiomis su pagrindiniais miesto traukos objektais bei mokyklomis infrastruktūros sprendimus, vertina jų saugumą, atkreipia dėmesį į sprendimų pritaikymą specialių poreikių turintiems žmonėms. Projekto partneriai leidosi į kelionę dviračiais, kurios metu diskutavo apie dviračių infrastruktūros patogumą bei iššūkius, su kuriais susiduria miestas.
Projekto „CYCLEWALK“ partnerių pažintinių vizitų tikslas – pasidalinti skirtingų miestų patirtimis ir projekto pabaigoje parengti kokybinių kriterijų bei praktikų rinkinį miestams, siekiantiems užtikrinti geresnes sąlygas judėti dviračiu ir pėsčiomis.
Naujausi komentarai