„Klausimas dėl vežėjų, matyt, yra toks senas kaip Mobilumo paketas. Natūralu, kad dėl Mobilumo paketo priėmimo kai kurie verslai galbūt svarsto apie kitus savo veiklos organizavimo būdus. O dėl paties Mobilumo paketo, dėl kai kurių apribojimų, vyksta diskusijos ES (Teisingumo – ELTA) Teisme“, – sakė ji žurnalistams trečiadienį.
Visgi premjerė akcentavo, kad ne visos Mobilumo pakete nustatytos sąlygos yra peiktinos.
„Norėčiau pabrėžti, kad tikrai Lietuvos interesas, mano vertinimu, nėra sukurti tokias socialines sąlygas, kurios leistų nuolat dairytis darbo jėgos, kuri kainuoja pigiau, o mūsų žmonėms siūlyti išvykti darbą dirbti į Vakarų Europos šalis. Šiuo požiūriu turi būti protingas balansas tarp veiklos reguliavimo ir tarp socialinio paketo, kuris yra siūlomas darbuotojams“, – tikino ji.
Kaip trečiadienį pranešė „Linava“, nepakeldami naštos vis daugiau logistikos sektoriuje dirbančių verslų palieka Lietuvos rinką ir keliasi į Lenkiją, Vokietiją ir kitas Vakarų Europos šalis, kur steigia antrines arba perka naujas įmones ir tęsia veiklą. Asociacijos duomenimis, nuo pandemijos pradžios (2020 m. kovo mėn.) Lietuva neteko daugiau kaip 115 transporto įmonių.
Naujausi komentarai